Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word 2003] Enter geeft geheel nieuwe pagina

Pagina: 1
Acties:

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-10 19:25
Geachte tweakers,

Ik ben nu een vreemd probleem tegengekomen in word:

Als ik een nieuwe regel wil beginnen door middel van een enter, dan pakt hij meteen een hele nieuwe pagina (zoals zou gebeuren bij het indrukken van Controle + Enter). Dit is nogal storend en ik begrijp ook niet waar dit aan kan liggen. Google + GoT search hebben niks opgeleverd.

Iemand een idee?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Google + GoT search hebben niks opgeleverd.
Het lijkt me dan ook dat je vooral de help van Word wil doornemen (op het gebied van opmaakprofielen, etc).

Wat zie je aan 'onderwaterscherm'? (Omgekeerde |P) en wat heb je aan o.a. Alinea-instellingen staan? Ik gok dat je 'pagina-einde ervoor' hebt aangevinkt voor normale tekst ipv. alleen voor bijv. kop1.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:10
shift enter?? werkt dat wel?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat je probleem zit met SHIFT + Enter.
Die geeft een normale enter weer :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Shift-enter is symptoombestrijding, je wilt het onderliggende probleem oplossen. Shift-enter is trouwens geen paragraaf-einde, zodat je een grote paragraaf typt. Lijkt me niet de bedoeling.

offtopic:
Geef trouwens even feedback op de tips als je er naar hebt gekeken.

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 19-03-2008 09:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-10 19:25
Ik ben erachter gekomen dat het met een specifiek bestand alleen is. Nou ja eigenlijk 2 bestanden waarin ik gewerkt heb, aangezien 1 een verre kopie is van de ander.

Ik heb opgemerkt dat het maar op 2 pagina's gebeurt. Op deze pagina's staan enkele plaatjes, maar deze verwijderen brengt nog geen verschil in de situatie. Ik ken wel normaal enters geven door middel van Shift + Enter. (op deze manier heb ik dat dus vandaag opgelost) Alles verwijderen van de laatste pagina's en opnieuw iets tikken en enters geven dan blijft het probleem nog steeds aanwezig.

Nieuw word document heeft geen enkel probleem dus het is iets specifiek met dat bestand en die paginas.

Bedankt voor de feedback, als ik iets tegenkom zal ik nog een reactie plaatsen.
Pagina: 1