Toon posts:

MEDION AKOYA 17“ MD 96662 multimedia notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 5.017 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden de kenners van onderstaande laptop? Wat zijn de pluspunten en wat de minpunten? Zit er over te denken hem aan te schaffen!

MEDION AKOYA 17“ MD 96662 multimedia notebook

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wat wil je er mee...
Ik vind persoonlijk 17" te groot om mobiel mee te zijn. Maar das persoonlijk.

Kijk beetje rond kwa prijzen en maak een keuze :)

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-01 09:46

xAn52

Whatever...

Zat er ook naar te kijken. Alleen een beeldscherm met WXGA betekend 1366 x 768... Da's niet veel voor een 17''. Maar dat zal wel een WXGA+ (1440x900) zijn. CPU met maar 1 MB cache, is weinig, VGA is goed (8600GS haalt een score van 2500 in 3dmark06). Geen firewire (videocamera).
Hm, moeilijk. Vergelijkbaar is de HP9550 (799 bij Mediamarkt Arnhem, zie site) met een 2MB Cache CPU, 3GB RAM, 8400GS (-30% performance).
In kort: Prima laptop voor af en toe een (nieuw) spelletje en home/office gebruik. Geen uitblinker in een specifiek gebied. Grafisch zal hij in Vista goed scoren. CPU zal de index flink drukken. (Als ze die nou gewoon afdrukken, maakt het vergelijken en stuk eenvoudiger).

Veel succes

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!

Wat ik er mee wil? Nou eigenlijk gewoon beetje simpel, mee op vakantie, foto's erop zetten, beetje tekstverwerken, spelletje zoals PES2008 erop spelen en pokeren! Wie kan me wat moois aanraden voor een leuk prijsje? Zie zoveel notebooks maar snappen allemaal, niet echt!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:08
Volgens mij is het gewoon een XXodd 8227d (www.xxodd.nl)... Kijk daar even ander maar hij lijkt er veel op.....

MTB Trail Traffic

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoals je hier kunt lezen is het niet helemaal de bedoeling slechts een 'is dit systeem goed' vraag te plaatsen. Je zult toch wat meer zelfinitiatief moeten nemen hier op GoT. Neem het betreffende beleidstopic even door en je zult zien wat onze verwachtingen zijn. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.