Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Verwijderd
----
Met regedit kijken of taakbeheer bij de policies uitstaat.
[Start] [Run] [Regedit]
Registry Key: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System
Modify/Create the Value Data Type(s) and Value Name(s) as detailed below.
Data Type: DWORD Value // Value Name: DisableTaskMgr
Setting for Value Data: [0 = Enabled (Default) / 1 = Disabled]
Exit Registry and Reboot
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 16:45 ]
Helaas veilige modus en regedit helpen nietsVerwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:42:
Zal er wel niets mee te maken hebben, heb je een virusscanner draaien ?
----
Met regedit kijken of taakbeheer bij de policies uitstaat.
[Start] [Run] [Regedit]
Registry Key: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System
Modify/Create the Value Data Type(s) and Value Name(s) as detailed below.
Data Type: DWORD Value // Value Name: DisableTaskMgr
Setting for Value Data: [0 = Enabled (Default) / 1 = Disabled]
Exit Registry and Reboot
Bij regedit krijg ik ook een melding: Dit bestand wordt momenteel door een ander programma gebruikt.
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Nee Ctrl-Shift-Esc werkte ook niet...Ilya schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:15:
Met ctrl shift escape ook dan neem ik aan. Wat voor virusscanner heb je, welke p2p software gebruikte je?
Ik had Norton maar dat heb ik eraf gegooit omdat het een verlopen trial versie was.
Het p2p programma is BearShare.
Maar gelukkig kan ik melden dat het opgelost is...
Net weer opnieuw opgestart en zodra ik mn wachtwoord in het inlogscherm ingetikt had gelijk op Ctrl-Alt-Del gedrukt voordat alle andere processen gestart werken.
Toen kwam taakbeheer weer
Waardoor dat proces er stond is me een raadsel.
Toch bedankt iedereen
Heb het sinds vanmorgen weer
Na wat speuren kwam ik een mogelijk spyware ding tegen wat maar niet weg wil gaan, HiJackThis, Ad-Aware, Spybot en Hitman Pro zien hem niet tijdens een scan.
Het verschijnt is een map die heet "_" en daarin zit een xzxzxzxzxzxz.exe
Dus: C:\_\xzxzxzxzxzxz.exe
Killbox ziet hem als enige wel en kan die ook verwijderen maar na elke reboot komt hij weer terug.
Kan dus mn taakbeheer en regedit niet in
Iemand een oplossing hiervoor...?
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.
[ Voor 3% gewijzigd door Big Womly op 19-03-2008 15:22 ]
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Verwijderd
Het lijkt op spyware wel...ff spysweeper in safe mode late draaien...
of ander spyware progje..en ff een gratis virusscanner downloaden AVG of avast ofzow..
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Haal al die files dus weg nadat je met killbox het proces hebt gekilled.After displaying the message, it copies itself to the All Users' startup folder (usually C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup\) as svchost.exe, and launches itself from that new location.
[ Voor 43% gewijzigd door mhoogendam op 19-03-2008 15:37 ]
Iedereen weet toch dat die dingen zoals KaZaa & BearShare vol Adware en Spyware zitten ?
Trouwens, als je toch al HijackThis hebt, kan het toch geen kwaad om hier een logje te posten hé
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
BearShare is makkelijk hePetervanakelyen schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:52:
Maar waarom installeer je dan toch BearShare
Iedereen weet toch dat die dingen zoals KaZaa & BearShare vol Adware en Spyware zitten ?
Trouwens, als je toch al HijackThis hebt, kan het toch geen kwaad om hier een logje te posten hé
Heb zojuist een nieuwere Hitman Pro gedownload 2.7.6.0 (ik had nog een oude) en deze nieuwe vond hem wel (idd als svchost.exe)
Nou hopen dat het weg blijft maar voor nu is het opgelost