Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

msn loopt vast...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een tijd geen problemen met msn te hebben, is het weer terug.
Zodra ik msn opstart begint de pc gigantisch traag te worden en start msn alleen op in processen. msn is visueel ook niet te zien.

Maar nu komt het rare: zodra ik mijn netwerk verbinding uitzet start msn op en loopt alles weer soepel.
Zet ik dan mijn netwerk verbinding weer aan loopt msn meteen vast en loopt me pc ruk, dit is te verhelpen door msn te killen...

nu is dit probleem zomaar ontstaan heb voor de rest eigenlijk niks verandert aan mijn netwerk verbinding of msn zelf..

reinstall van msn mijn netwerk kaart etc. hebben geen effect en een nieuwe windows install wil ik pas doen als er echt niks anders meer aan te doen is.

misschien dat jullie raad weten?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:18

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Welke versie van MSN/WLM? Welke versie van Windows? Ik neem aan dat je van alles de nieuwste versies hebt geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Glaanieboy schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:23:
Welke versie van MSN/WLM? Welke versie van Windows? Ik neem aan dat je van alles de nieuwste versies hebt geinstalleerd?
ja klopt, heb ook andere versies van msn geprobeerd(wel de nieuwere) maar dit mocht ook niet echt helpen.
owja heb trouwens windows xp sp2 met alle updates helemaal vergeten te melden.
en probeer nu met msn live te werken :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 16:31 ]