Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 01:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Topicstarter
Voorheen stonden de feestdagen voor Nederland keurig in mijn outlook en zijn ze ook ooit een keer gesynchroniseerd naar mijn wm calendar. Ok, om de feestdagen voor 2008 in mijn outlook te krijgen moest ik eerst een update bij MS halen omdat outlook 2003 slechts tot 2007 de gegevens had, maar na die geinstalleerd te hebben staan nu netjes de nederlandse feestdagen tot 2012 in mijn outlook.

Het gekke is echter dat deze gegevens volledig genegeerd worden door active sync en ze dus ook niet in mijn calendar op de mobiel terecht komen. Meerdere zaken geprobeerd, alle holiday events weer verwijderd en opnieuw toegevoegd, met behulp van odir duplicaten gezocht en verwijderd, tijdzone updates van outlook en windows nagelopen, etc etc. Niets mocht echter baten en nog steeds staan dus de feestdagen wel in mijn gewone outlook maar weigeren ze in mijn mobieltje te komen. Erg irritant omdat ik de meeste afspraken nu juist in mijn mobieltje invoer en het dan wel erg fijn is om te weten waneer het een feestdag is....

Ik kan werkelijk niets vinden wat de feestdag agendapunten anders maakt dan een gewone afspraak die wel netjes gesynchroniseerd wordt. 7(8)7

Heeft iemand een tip?

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P