Ik ben gister begonnen met een installatie van Windows XP op de pc van mn vriendin. Omdat ik het probleem tegenkwam heb ik uit eindelijk de gehele schijf via DOS geformatteerd.
Wat is het probleem?
Als de Setup start formateerd hij keurig de schijf, kopieert de benodigde bestanden en gaat herstarten.
Dan komt het normale windows laadscherm in beeld met het blauwe balkje dat van links naar rechts gaat. bij de 6e keer dat het blauwe balkje wil starten loopt hij vast. Hij wil ook niet meer verder gaan.
Wat kan dit probleem zijn?
De Windows versie is een officiele versie gedownload op MSDN via school en al geinstalleerd (en verwijderd) op andere pc's
ik wordt er knettergek van.
Overigens is het een Maxtor hardeschijf die door SeaTools (vervanger van PowerMax) is de schijf goed gekeurd.
Wat is het probleem?
Als de Setup start formateerd hij keurig de schijf, kopieert de benodigde bestanden en gaat herstarten.
Dan komt het normale windows laadscherm in beeld met het blauwe balkje dat van links naar rechts gaat. bij de 6e keer dat het blauwe balkje wil starten loopt hij vast. Hij wil ook niet meer verder gaan.
Wat kan dit probleem zijn?
De Windows versie is een officiele versie gedownload op MSDN via school en al geinstalleerd (en verwijderd) op andere pc's
ik wordt er knettergek van.

[ Voor 0% gewijzigd door Neal op 18-03-2008 11:01 . Reden: typo's ]