Ik heb de volgende situatie:
- 3 Monitoren worden aangestuurd door 2 VGA kaarten. (1 Nvidia Quadro 285 SFF deze stuurt 2 monitoren aan. 1 Matrox deze stuurt 1 monitor aan). De één is AGP de ander is PCI.
- Windows XP Engels
- Nvidia kaart is digitaal aangesloten op 2 monitoren. De Matrox analoog.
Zodra ik via VPN met Remote Desktop een connectie maak naar mijn pc (pc A)vanaf een willekeurige PC (pc
, wordt na het inloggen mijn connectie verbroken en op de linker monitor van pc A springt op zwart en deze is pas weer bruikbaar na een reboot van de pc (pc A).
De linker monitor zit aangesloten op de Nvidia kaart
Het linker scherm is ook de primary monitor. Echter maakt het geen verschil welke van de 3 de primary is. Elke keer springt het linker scherm op zwart en wordt de RDP Sessie verbroken.
Overigs kan ik vanaf pc A wel met RDP andere servers / pc's overnemen.
Met VNC heb ik nergens last van. Iemand een idee wat het probleem veroorzaakt en / of op te lossen is? Ik heb geen relevantie topics gevonden hierover.
Alvast bedankt!
- 3 Monitoren worden aangestuurd door 2 VGA kaarten. (1 Nvidia Quadro 285 SFF deze stuurt 2 monitoren aan. 1 Matrox deze stuurt 1 monitor aan). De één is AGP de ander is PCI.
- Windows XP Engels
- Nvidia kaart is digitaal aangesloten op 2 monitoren. De Matrox analoog.
Zodra ik via VPN met Remote Desktop een connectie maak naar mijn pc (pc A)vanaf een willekeurige PC (pc
De linker monitor zit aangesloten op de Nvidia kaart
Het linker scherm is ook de primary monitor. Echter maakt het geen verschil welke van de 3 de primary is. Elke keer springt het linker scherm op zwart en wordt de RDP Sessie verbroken.
Overigs kan ik vanaf pc A wel met RDP andere servers / pc's overnemen.
Met VNC heb ik nergens last van. Iemand een idee wat het probleem veroorzaakt en / of op te lossen is? Ik heb geen relevantie topics gevonden hierover.
Alvast bedankt!