Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Screen capture van Uitzendinggemist maken?

Pagina: 1
Acties:

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11 11:01
Nu probeer ik een screen caputure te maken van een uitzending op Uitzendinggemist en welk programma ik ook gebruik het beeld is of heel erg klein ondanks dat ik een caputere doe van een fullscreen uitzending of het hele beeld is zwart en dat terwijl ik graag een caputere zou willen hebben van het hele fullscreen beeld.
Dit alles onder Windows XP en met zeker vijf verschillende progjes dus ik vraag mij af of ik iets fout doe of dat het gewoon niet mogelijk is.

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 08:57
Met een programma als VLC, kun je prima screenshotjes maken. De resolutie van uitzendinggemist is iets van 320 x 180. Of je nu fullscreen afspeelt of niet, de resolutie blijft hetzelfde.

..:: ::..

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:14

Sebazzz

3dp

Komt door de overlay. Niet door DRM ofzo, want dan zou Uitzending Gemist het niet in VLC of Totem doen. Bedenk dat de resolutie maar 7** x 6** (PAL formaat) is, omdat ze zo op de TV worden uitgezonden. Slechte kwaliteit hou je.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:57
Welke progs heb je geprobeerd? Heb je Hardware Accelaration al uitgezet bij de instellingen van je videokaart (zie instructies hieronder)?

Ga in Windows naar Display properties. Klik daarvoor met je rechtermuisknop je op een plekje op je desktop,
kies Properties,
Kies Settings,
Kies Advanced,
Kies Troubleshoot,
Schuif slider helemaal naar links -> Hardware Accelaration = None,
Kies Apply.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Na het maken van het screenshot dan wel weer slider terugzetten naar rechts, anders gaat de rest van je video hakkelen..

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:33
Het makkelijkste is bij vlc in het menu video te kiezen voor snapshot of momentopname.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11 11:01
Het is gelukt dmv het uitzetten van de Hardware Accelaration, mijn hartelijke dank is hier dan ook op zijn plaats Tweakers!
Pagina: 1