Toon posts:

opslaan bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik ben de trotse bezitter van een CH3Snas, en gebruik hem met volle tevredenheid in mijn thuisnetwerk met 3 pc's en een laptop.
Nou kan ik echter vanaf mijn werk, waar FTP niet mogelijk is, bestanden ophalen en saven op mijn homedrive bij @home. werkt heel mooi voor (excel) bestanden die ik zowel thuis als op mijn werk wil beheren/ bewerken.
Nou denk ik erover om over te stappen naar Telfort, die geen mogelijkheid heeft tot een homedrive of webruimte.
Nou is mijn vraag of ik, zonder ftp te gebruiken, bestanden op mijn NAS kan zetten, en eraf kan halen.
Ik heb een webserver draaien op mijn NAS, dus een bestand vanaf mijn nas downloaden gaat nog wel, maar bewerken en weer uloaden :?

Ik ben bekent met google-documenten, maar ik heb een ch3snas, en hoop dat ik die kan gebruiken voor dit soort dingen.

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Als het ding PHP kan draaien op de webserver dan kan dat wel denk ik ja. Je moet dan alleen een PHP-upload scriptje schrijven (of ergens vandaan halen op inet) waarmee je kunt uploaden.

Permanent wintericon!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt wokkels.

Ik ben aan het zoeken geweest naar een upload-script, maar ik ben nu een beetje bang dat mijn webserver geen php ondersteunt.

ik zal eens een vraagje stellen in een ander topic

Nogmaals dank.

Jos