[Office 2008] Entourage wil geen identity aanmaken

Pagina: 1
Acties:

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-01 13:04

Reda

HA DO KEN

Topicstarter
Op mijn mac draai heb ik net Office 2008 NL geinstalleerd. Tijdens de installatie heb ik netjes gebruik gemaakt van de Office removal, daarmee heb ik versie 2004 verwijderd.

Wanneer ik echter van word en entourage gebruik wil maken krijg ik de volgende melding:
"Overschakelen naar die identiteit is niet mogelijk, er is een onbekende fout (-1) opgetreden."

Ook de Microsoft Database Utility.app kan de database van de main identity niet repareren, of converteren.

Ik heb ook de gehele Microsoft User Data map uit documenten weggegooid en opnieuw laten aanmaken. Nogsteeds wil Entourage niet starten en zijn veel word toepassingen niet bruikbaar. Ik krijg constant diezelfde bovengenoemde melding.

Iemand suggesties?

[ Voor 4% gewijzigd door Reda op 18-03-2008 00:30 ]

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:04

Maximus

There is no substitute

Probeer eens handmatig alle zaken van Office 2008 NL en de voorgaande versies te verwijderen. Zo ook de .plist files etc. Doe een logout login en dan opnieuw installeren. Als je dat doet ben je iig zeker van een office vrije OSX versie vorodat je gaat herinstalleren.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-01 13:04

Reda

HA DO KEN

Topicstarter
Maximus schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:29:
Probeer eens handmatig alle zaken van Office 2008 NL en de voorgaande versies te verwijderen. Zo ook de .plist files etc. Doe een logout login en dan opnieuw installeren. Als je dat doet ben je iig zeker van een office vrije OSX versie vorodat je gaat herinstalleren.
geprobeerd maar gaf hetzelfde resultaat. Misschien ben ik wat vergeten, maar ik heb het inmiddels opgegeven en een clean install gedraaid van Leopard.

MacOffice 2008 draait nu als een zonnetje en de mensen van de helpdesk bij Apple hoeven hun hoofd ook niet meer te breken..