Toon posts:

Status in Adium available maar mensen zien me offline*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

De titel zegt het al: "Status Aidum available maar mensen zien me offline". Weet iemand een oplossing??

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Probeer je msn account (of welke je ook gebruikt) eens te verwijderen en dan adium even af te sluiten (echt afsluiten) en vervolgens weer op te starten en opnieuw je account aan te maken in adium.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En welke versie van Adium heb je? Welk IM netwerk gebruik je? Wat heb je überhaupt zelf al geprobeerd?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
Ik had ook het zelfde probleem. Nadat ik mijn account had verwijderd en daarna opnieuw had opgestart (net wat BlackMage zij) werkte hij weer voor mij.

'Just a designerd'

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties. Ik gebruik momenteel de nieuwste Adium. Ik gebruik verder Hotmail. Ik heb gedaan wat jullie zeiden. Geen positief resultaat. Inmiddels denk ik erachter te zijn waar het aan kan liggen. Ik heb namelijk nog een oude account van hotmail. Deze heb ik geprobeerd en het werkt goed. Wat wel vreemd is. Ook kan ik met mijn oude account op msn messenger komen die ik met de office 2008 pakket heb geinstalleerd. Dat was voor de nieuwe account sinds eergister niet meer mogelijk. Ik veranderde mijn avatar en kort daarna was het over. Lijkt me sterk dat het aan de avatar ligt.

Wat ik wel merk is dat wanneer ik probeer in te loggen (met de nieuwe account), dat wanneer er signin in staat, het blijft een hele poos hangen. Op de pc zie ik waarin ik bv al ingelogd ben, dat het wel een melding geeft dat ik elders ingelogd ben terwijl er op mijn makbook nog steeds signing in staat. ERG VREEMD :S

Nu vraag ik me af of het aan de account ligt of msn. Het lijkt mij beide, maar raar dat het probleem alleen aanwezig is op 1 account.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 22:18 ]