Zoals de titel zegt is het gewicht van de ASUS Eee 4G niet aan te passen (of is het een algemeen probleem, ik heb andere producten niet geprobeerd). Het gewicht zou 0.92 kg moeten zijn, maar na aanpassing blijft het op 0 staan, zelfs 1 kg instellen lukt niet...
Ik ben niet zo heel bekend met de pricewatch, maar moeten de wijzigingen niet nog eerst door de crew geverifieerd worden voordat ze gewijzigd worden?
De wijzigingen voor dit product zijn doorgegeven aan de Tweakers.net-crew.
[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 17-03-2008 23:36 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Zoals RobIII al zegt, die wijzigingen komen in het meldpunt terecht en daar worden ze nagekeken door een FPA. Als de wijziging goedgekeurd is zal het ook in de Pricewatch zichtbaar worden maar houd er rekening mee dat het niet altijd binnen enkele minuten/uren zal gebeuren na de melding (FPA's hebben ook een of andere vorm van leven buiten t.net
).
Ik heb het nu aangepast
(en nu weet je dus ook gelijk dat je het geen 6x hoeft te wijzigen
).
@RobIII: 920kg is wel heel veel voor die EEE
Ik heb het nu aangepast
[ Voor 18% gewijzigd door FlipFluitketel op 18-03-2008 08:53 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
FlipFluitketel schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 08:49:

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij