Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
wat is "stotteren", en wát doet dat
you had me at EHLO
Verwijderd
Een cam verstookt aardig wat 'upload' om de beelden aan de andere kant te brengen. Ook is het zo dat een ander zijn of haar cam hangen gaat, als de ontvanger het venster minimaliseert of op de achtergrond houdt (en een scherm daarvoor).
Valt weinig aan te doen dus
Betere wireless ontvangst wil ook nog wel eens helpen.
Valt weinig aan te doen dus
Hier op GoT verwachten we dat je zelf ook iets probeert.
Is haar verbinding niet gewoon te traag ? Een camera stuurt beelden door, wat wss. gewoon te veel bandbreedte inneemt...
Is haar verbinding niet gewoon te traag ? Een camera stuurt beelden door, wat wss. gewoon te veel bandbreedte inneemt...
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
het vreemde is dat het dus niet altijd is. En met stotteren bedoel ik dat het gesprek niet te volgen is omdat woorden wegvallen of stokken. Soms gaat het goed en soms niet. Ik zelf krijg dan de mededeling in mijn MSN dat het netwerk traag is maar als zij dus de cam eruit haalt is alles weer in orde en is de verbinding perfect. Ik heb zelf een vermoeden dat haar strommvoorziening niet optimaal is omdat ze blijkbaar met de cam aan een mindere verbinding heeft maar aan de andere kant gebruikt ze altijd de stroom adapter als ze de laptop aan heeft thuis.
stroom ligt het niet aan
het zal echt aan de internetsnelheid liggen, óf aan de snelheid (draaloos) in het huis intern. vraag eens aan haar of het helpt als ze een netwerkkabel aansluit op haar laptop
you had me at EHLO
Verwijderd
hoho.. Roep niet zosnel. Energiebesparende functies zorgen er ook voor dat de wireless adapter maar half werkt
hmm, jaáá, maar als hij vol in gebruik is wordt daar geen energie aan bespaardVerwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:52:
[...]
hoho.. Roep niet zosnel. Energiebesparende functies zorgen er ook voor dat de wireless adapter maar half werktJe kan bijv onder hard-ware opties van het apparaat instellen dat het altijd z'n full power gebruiken moet, en instellen bij power-opties 'altijd aan'.
you had me at EHLO
Wat ik al zei het is niet altijd. Dat is wat ons zo bevreemd. Maar iig bedankt voor jullie reakties. Dat van die energie besparende functies had ze al uitgeschakeld!
o verrek, daar heb ik helemaal overheen gelezen...!!!!marcellux schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:58:
Wat ik al zei het is niet altijd. Dat is wat ons zo bevreemd. Maar iig bedankt voor jullie reakties. Dat van die energie besparende functies had ze al uitgeschakeld!
dan kan lism wel eens gelijk hebben wat energiebesparing
heeft je vriendin op dat moment ook andere dingen aanstaan, zoals een downloadprogramma (torrent/kazaa/whatever) dat gebruik maakt van de internetverbinding en/of heeft ze meer familieleden die gebruik maken van internet
you had me at EHLO
Verwijderd
Je moest een weten hoevaak wij Wireless kaartjes retour kregen omdat ze het 'niet' zouden doen. Wat blijkt, die dingen werken prima alleen worden de energiebesparende functies standaard bij driverinstallatie aangezet waardoor je vaak maar een korte verbindingstijd hebt ( bijv om de 10 minuten een disconnect )
Ook een transponder op half vermogen geeft ook niet een prima signaal af naar de wireless router soms.
Daarom altijd controleren of in eerste instantie deze optie aanstaat
Ook een transponder op half vermogen geeft ook niet een prima signaal af naar de wireless router soms.
Daarom altijd controleren of in eerste instantie deze optie aanstaat
Als ze er KaZaa op heeft staan, ga dan ineens maar voor een format, geloof me, dat progje wil je niet op je PCTheNymf schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:06:
[...]
o verrek, daar heb ik helemaal overheen gelezen...!!!!
dan kan lism wel eens gelijk hebben wat energiebesparingdammit
![]()
heeft je vriendin op dat moment ook andere dingen aanstaan, zoals een downloadprogramma (torrent/kazaa/whatever) dat gebruik maakt van de internetverbinding en/of heeft ze meer familieleden die gebruik maken van internet
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Pagina: 1