Toon posts:

Laptop of Macbook ?

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Verwijderd

Topicstarter
Geachte GoT leden.

ik heb een vraag.

ik wil na de zomer voor mijn nieuwe studie jaar een nieuwe laptop kopen om lekker is fris te gaan beginnen.

hiervoor overweeg ik om een eerste stap richting apple/mac te gaan maken.

is dit een goede keuze ja/nee en welke model raden jullie me dan aan ??

ik keek vandaag nog bij Saturn in Rotterdam. en ik zag daar een Sony Full HD + blu ray speler etc... Vista voor +/- 1300 etc..

maar de Mac trekt me HEEL erg aan. al snap ik niet waarom...

wat zouden jullie doen in mijn keuze ?

1. Laptop ( merk )
2. Macbook
3. Macbook PRO
4. Macbook Air

en graag reden erbij...

Mvg,

Muko

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11-2025
beetje geringe informatie, wat wil je ermee doen? wat voor studie ga je doen? wat is je budget? etc...

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals in de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) staat, zijn de "wat moet ik kopen"-topics hier niet toegestaan. We verwachten van onze gebruikers dat ze zelf zoeken, reviews lezen en de topics hier in Apple Talk doorlezen. Het kopen van een Mac (of welke andere computer) blijft een persoonlijke keuze, die alleen jij kunt maken. Zeker als je je topic zo breed opstelt kun je er alle kanten mee op en zul je antwoorden krijgen waar je niks mee kan.

Dus: stel voor jezelf een lijst met eisen op en een budget, ga kijken wat er te koop is, loop wat winkels af om er mee te spelen en maak een keuze. De Pricewatch kan je hier ook mee helpen. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.