Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
hallo,
ik wil mijn xp opnieuw erop zetten maar dan moet ik ook al mijn programma's opnieuw erop zetten, opzich is dit niet zoon probleem maar het gaat mij om de spelletjes welke op een aparte schijf staan.
nou is mijn vraag is er een programma/methode om alle register sleutels die naar 1 map leiden eruit te halen en er opnieuw in te zetten op de nieuwe xp?
het zou dan gaan om alle spellen in E:/game's/ is dit mogelijk of moet ik gewoon de spellen opnieuw instaleren?

mvg

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 13:13
Zou je dat echt willen? Opnieuw installeren is altijd de meest frisse oplossing.

Wat je kan doen, is een back-up maken van alle sleutels waar de namen van de spellen in voorkomen, maar ik raad je het eerlijk gezegd niet aan. Je register monitoren met regmon kan ook; hierdoor kan je zien welke gegevens je games gebruiken. Maar 'k denk dat je het beter makkelijker kan doen, gewoon opnieuw installeren :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
zal eens kijke voor regmon maarja lijkt erop dat het gewoon erop nieuw op moet, bedankt

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:11

MsG

Forumzwerver

Ik kijk altjd bij Local Machine en bij Current User naar de mappen van de spelfabrikant en exporteer al die stukjes. Dan hoef je inderdaad alleen maar mappen terug te zetten. Ik zou het niet meteen allemaal overnieuw installeren, tenzij het maar een paar spelletjes zijn.

Overigens werken sommige games ook zonder registersleutels gewoon ok.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.funduc.com/app_mover.htm

Vraag me niet hoe het werkt ;) weet alleen dat ie bestaat..