Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:29
Ik bestel zodadelijk bij Dell een laptop, en daar zit Windows Vista Home Premium - DUTCH bij.
Kan ik daar dan tijdens de installatie voor de Engelse taal kiezen, of is het enkel Nederlands?
Ik had ergens online gelezen dat zoiets mogelijk was, maar wil graag wat zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen bij Ultimate kun je later taal switchen geloof ik. Ik weet dat je bij Asus notebooks als je hem aan zet de taal moet kiezen, weet niet hoe Dell dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:13

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:28:
Alleen bij Ultimate kun je later taal switchen geloof ik. Ik weet dat je bij Asus notebooks als je hem aan zet de taal moet kiezen, weet niet hoe Dell dat doet.
Het gaat hierbij - vermoed ik - om de installatietaal. Niet om de utieindelijke taal. Maar waarom is mij de vraag.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

job

Zover ik heb gezien is het bij: acer, hp en asus zo dat je zelf de taal kiest.
Dell kiest ervoor om de laptop met een specifieke taal alvast te installeren, althans de laatste dell die ik in mijn handen had wel..
Maar misschien dat iemand die zelf een dell in bezit heeft dit kan bevestigen/ontkennen.

[ Voor 31% gewijzigd door job op 17-03-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:29
Even ter verduidelijking:
het gaat mij dus wel om de uiteindelijke taal van Windows Vista zelf.
Ik wil dus graag begroet worden met "welcome to windows vista", en niet met "welkom bij windows vista" ;-)
Dan zal ik morgen even moet bellen met Dell om te vragen of ze ook de Engelse versie kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:42
Wij hebben wat Dell's op het werk en daar zit vziw de Nederlandse variant van Vista bij. Maar goed als ik dan toch een dell kocht zou ik zelf even een cd'tje met een Engelse versie van het OS scoren, dan staat tenminste ook niet al die Dell zooi op je systeem :r :r
VZIW kan je dan wel gewoon de bijgeleverde key gebruiken.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gewoon even bij Dell navragen anders?
Voor Small/Medium business klanten is die mogelijkheid er sowieso al.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1