The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
De bewerking bij 8 kán dan weer echt niet, en bij 3 geef je eigenlijk teveel weg (laat weinig aan verbeelding over), maar hele fijne serie, mooiste architectuur-case in tijden

Mag ik vragen waar je 9 hebt gemaakt?
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Anoniem: 28557
Volgens mij is dit de tunnel onder het Wilhelminaplein, van het metrostation richting het Nieuwe Luxor.inquestos schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:39:
Mag ik vragen waar je 9 hebt gemaakt?
Rotterdam staat al een paar jaar op mijn lijstje
[ Voor 18% gewijzigd door Laurens op 17-03-2008 22:10 ]
heb hem nu anders gecropt, zo vind ik hem idd beterinquestos schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:39:
bij 3 geef je eigenlijk teveel weg
Bedankt voor de reakties tot nu toe,
ik wist zelf niet zo goed wat ik ervan moest denken,
maar blijkbaar valt het best in de smaak.
Anoniem: 157044
Ben benieuwd hoe nummer 3 er orgineel uit ziet zou je orgineel daarvan kunnen posten?
het was volledig bewolkt
dus tja, dan moet je wel filters gaan gebruiken
[ Voor 37% gewijzigd door Wouter op 17-03-2008 23:04 ]
Orange & Red
Verder puike foto's. als ik vragen mag, waar heb je ze mee geschoten?
Ik vind hem wel een showcase waardig! Misschien moet je eens met een admin praten over een titelwijziging.
Ik heb ze geschoten met een canon 30d & tamron 17-50 F/2.8
Ik denk gewoon een glazen plafond.Blasterxp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:18:
Staat 7 niet op de kop?
maar errug netjes hoor, mooie kleuren!
Bericht hierboven
Nee dat is onder het looppad van de plaza volgens mij.. Maar die plafond elementen zijn volgens mij wel witBlasterxp schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:18:
Staat 7 niet op de kop?
Erg netjes Ik mis nog wel de Milenium toren die staat er als puntje op als achtergrond
Denk dat ik binnen kort bij mooi weer ook maar eens met het toestel de stad in moet gaan.
Anyway vergeten te vermelden
[ Voor 10% gewijzigd door To_Tall op 18-03-2008 16:58 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Favoriet: 3 (grafisch), 7 (de verwarring) en 9 (symmetrie). Foto 10 (en 5 een beetje) vind ik niet echt in de serie passen.
Waarom twee verschillende kaders?
[PRIMA FOCUS ] | [ flickr]
Ik vind persoonlijk foto 2 erg goed, maar ook 7 en 9.
#6 geeft me een "I am Legend" achtig gevoel.
Zeer mooi keep on going like this!
5 wijkt inderdaad een beetje af;
vrij standaard qua compositie, maar vond hem wel tof met blauw filter
Bij deze nog een abtract plaatje waar ik ook een beetje over twijfel:
11:

Orange & Red
Ik heb een flickr account, telt dat?C4M1 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:47:
Heb je geen fotoblog Wouter? Als je zo doorgaat moet je daar maar eens aan denken.
[ Voor 9% gewijzigd door Wouter op 14-04-2014 23:09 ]