De beste MultiMonitor kaart? TNT2 OFzo...

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• justdaboo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:31
Welke beetje nieuwe kaart kan ik het beste nemen om naast mn GeForce te zetten voor Multi-Monitor. ;)

Ik had altijd een oude MatroxMillenium en een S3Virge er naast staan maar na mn aanschaf van een Athlon1200 hebben de kaarten een beetje vaag gedaan. :?

Dus een vraag welke kaart kan ik het beste gebruiken? TNT2-PCI, VOODOO 3000 ofzo....
Dit gaat gebruikt worden met FlightSimulator2000. *D

Zo is de situatie: :9
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/just.daboo/chris/fotos/kamer/pc_room.JPG

Alvast TNX,
Krizzy

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
Creative 3D Blaster Geforce MX, 32Mb PCI
365,-
www.informatique.nl
of
CardExpert TNT2 M64 32Mb, PCI 195.00

weet niet of M$ flightsimulator gaat lopen met een tnt2 m64. wat wil je eigenlijk doen?
kokpit vergroting? of gewoon voor je extra proggies die alleen maar 2d gebruiken?

• justdaboo
CP inderdaad vergroten, undocken van schermen en wat extra proggies erin laden.

Meer mensen met tips????

Verwijderd

Ikn zou wel ff zorgen dat je weet of ze wel multimonitor ondersteunen. Ik had ook een x een pci-kaartje gehad, maar die ondersteunde het niet, gelukkig kon ik toen ruilen met het pci-kaartje van m'n vader, anders had ik dus voor nx zo'n kaart gehad

edit:
er moet wel een wreed lange kabel zitten aan die rechtse monitor als ie je kast wilt halen...

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:12
Ik heb een Voodoo3-2000 PCI als secundaire kaart, naast m'n primaire TNT2! Werkt erg goed (onder Windows98 en 2000SP1) moet ik zeggen!

• justdaboo
M'Kay! Tnx.... K zal ns kijke.... Zijn er meer mensen met info???

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:52
Ik vind nog altijd een dual head van matrox, maar dat zal je wel niet willen :)

Deze kaart heeft domweg de beste kwaliteit voor dual head, maar als je ook snelheid wilt is deze kaart niet meer van deze tijd en zal je een twin head, gf2-MX moeten hebben.

Andere optie is een goede snelle kaart, en daarnaast een tweede kaart, maakt niet veel uit welke, als win98 en win2000 het maar ondersteunen. Win98 of 2000 gebruiken en je hebt ook dual monitor.

Drivers zijn hierin heel belangrijk!

Alpha Innotec WP aardwarmte / 19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batterij / vrijstaand huis gasloos / EV 40k per jaar

• BartV
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:53
Jep, ik heb hier een simpel S3 virge dx4 kaartje naast mijn TNT2.
Werkt perfect onder windows 98.
Alleen ondersteund windows (98 in ieder geval niet) geen hardware acceleratie op de tweede kaart!!
Ik heb het in ieder geval nog nooit aan de praat gekregen.

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

• justdaboo
de virge werkte niet in windows2000sp1 in dual monitor, maar hij is een beetje traag, dus..... wekt een tnt2pci als dualmonitor
Pagina: 1