Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 1 maand in het bezit van een Fujitsu Siemens Amilo LA 1703.

Helaas is bij het opstarten van de laptop de draadloze kaart uitgeschakeld. Met behulp van de FN + F2 toets schakel je de kaart weer in. Vervolgens kun je de laptop aanmelden op een draadloos netwerk.

Dit is erg vervelend om iedere keer te doen. Het lijkt maar een simpele kleine handeling maar toch vergis ik me er regelmatig in om de draadloze kaart te activeren.

Vraag is: Met welke software kan ik de draadloze kaart altijd aan laten staan.

Wat ik heb bedaan is:
* Bellen naar Fujitsu Siemens, driver update en BIOS update uitgevoerd. Geen effect
* BIOS gecontroleerd of je daar ergens de draadloze kaart kan activeren, maar helaas
* Drivers van de website van Fujitsu zijn alleen maar de drivers zelf, geen setup bestand waarmee je een bepaald programma kan installeren waar je misschien de draadloze kaart mee kan activeren.

Hopelijk heeft iemand van jullie nog een idee of oplossing.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
je kunt toch toetsencombinaties inprogrammeren in opstarten bij Vista (dacht ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:09:

* BIOS gecontroleerd of je daar ergens de draadloze kaart kan activeren, maar helaas
Ik zou dat nog maar eens heel goed checken. Dit is namelijk een standaardfunctie in het BIOS voor de meeste laptops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DenTeD123 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:11:
je kunt toch toetsencombinaties inprogrammeren in opstarten bij Vista (dacht ik)?
Uhm, ik zou het niet weten. Heb er even naar gekeken maar kreeg niet echt iets gevonden.
Haaglander schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:07:
[...]

Ik zou dat nog maar eens heel goed checken. Dit is namelijk een standaardfunctie in het BIOS voor de meeste laptops
Sorry maar er staat echt niks in de BIOS over de WLAN kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
vervalt

[ Voor 98% gewijzigd door Haaglander op 18-03-2008 11:03 ]