Wat me als eerste opviel toen ik mijn externe hdd aansloot op mijn nu 3,5 uur oude MBP, is dat wanneer ik mijn muziekmap wil openen, de harde schijf gaat 'zoeken' het laadicoontje gaat draaien, maar dat de harde schijf al snel weer stopt, en dat er geen mappen worden weergegeven...
Ik zie de HDD wel op m'n bureaublad staan, en ik kan bijvoorbeeld wel mijn afbeeldingen er op bekijken, maar niet de muziekbestanden
. Het is trouwens een collectie van 250+ GB aan muziek, de schijf zelf bevat net geen 500GB aan bestanden.
Hoe kan dit? Heb ik meer geduld nodig en indexeert OS X de HDD? Of is dit niet het geval en is het een fout?
Lacie 500GB Desktop Harddrive @ USB, NTFS, mocht het interessant zijn.
ik zie net dat finder vast is gelopen (via Forceer Stop)... Iemand een oplossing?
Ik zie de HDD wel op m'n bureaublad staan, en ik kan bijvoorbeeld wel mijn afbeeldingen er op bekijken, maar niet de muziekbestanden
Hoe kan dit? Heb ik meer geduld nodig en indexeert OS X de HDD? Of is dit niet het geval en is het een fout?
Lacie 500GB Desktop Harddrive @ USB, NTFS, mocht het interessant zijn.
ik zie net dat finder vast is gelopen (via Forceer Stop)... Iemand een oplossing?
[ Voor 10% gewijzigd door Tjebakka op 17-03-2008 17:18 ]
If it aint fixed, it's broken.