Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Flash]

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
ik zit fijn bij een gemeente waar ze alles dichtgespijkerd hebben. Nu kan ik wel youtube enz kijken dus ik verwacht als er een flash apllicatie is radio uitzeningen door kan geven dat ik eindelijk eens radio kan luisteren op deze stille werkplek :D Ik heb gezocht maar ze verwijzen naar mp3 files allemaal ( ik denk namelijk dat ze hier mp3 en andere media files blokken ( zoals gezegd youtube werkt wel ) wie o wie kan mij helpen aan een soort van flash player waar je radio door kan luisteren alsvast bedankt

Ja je weet het niet

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Bijv. Screamer-radio gebruiken. Als ze het echt alles blocken is het het beste om niet te proberen te omzeilen.

☻/
/▌
/ \

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat mag niet, die beveiliging is er niet voor niks. Hiernaast is je topicstart vrijwel onleesbaar dankzij het ontbreken van hoofdletters en leestekens.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• wdulli
euhh ja regels zijn er om gebroken te worden toch ? :P nee flauwe grap maar mag je dit soort dingen dan niet vragen hier. In princiepe is het wel fijn als ik mijn dag door kan komen :D Was idd vergeten naast [Flash] internet radio te zetten mijn excuses

Ja je weet het niet

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:28

TeeDee

CQB 241

Nee. Zoals CodeCaster al aangeeft in de link naar de FAQ.

hmm, normaal ben ik niet zo van de 'foei', maar door de zinsopbouw, niet lezen van een link etc. was dit wel het geval

[ Voor 55% gewijzigd door TeeDee op 17-03-2008 16:10 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• wdulli
De vraag had ook anders gesteld kunnen worden. Kan ik internet luisteren door een flash player. Ik wil bv voor mijn website 5 welbekende radio stations via flash player aanbieden ( youtube achtig idee ) en de poorten worden geblokked dat is het probleem hier mag toch ook youtube luisteren dus het ligt niet echt aan de beveiliging omzeilen maar de poorten worden geblokked

Ja je weet het niet

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:28

TeeDee

CQB 241

Dat je YouTube kan luisteren komt gewoon door het feit dat YouTube over poort 80 gaat. Als die dichtgezet wordt kan je helemaal niets meer. Dus je vraagstelling heeft dezelfde inhoud, alleen andere woordjes.

[ Voor 18% gewijzigd door TeeDee op 17-03-2008 16:12 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• wdulli
het is duidelijk sluit de topic maar

Ja je weet het niet

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:42
het is niet de bedoeling om dergelijke topics in PRG te openen. Zowiezo heeft dit niets met programmeren te maken.

Beveiliging omzeilen enzo, daar doen we niet aan op GoT.

[ Voor 21% gewijzigd door whoami op 17-03-2008 16:16 ]

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.