Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Toch vaag, met 10 heatpipes en nog een kilo aluminium (?) eraan geplakt, zou je toch een koelingsmonster verwachten, maar daar is deze review het niet mee eens, al issie wel stil
nog een review
Toch vind Proto je OP wel wat... klein
Is geen OP, ga je gang ik gooide slechts een balletje op zat in mijn mail zoals ik al zei,Proto schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:28:
Wat een monster zeg, dat ding weegt meer dan een kiloDe prijs is er dan ook naar, volgens nieuwssites zo'n 65 dollar, volgens de Scythe-site (...) zelfs bijna 80 dollar!
Toch vaag, met 10 heatpipes en nog een kilo aluminium (?) eraan geplakt, zou je toch een koelingsmonster verwachten, maar daar is deze review het niet mee eens, al issie wel stil
nog een review
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Het is een mix tussen een echt stille koeler (bijna passief) en houdt een 150Watts CPU op 34 graden. Wat wil je nog meer?Proto schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:28:
Wat een monster zeg, dat ding weegt meer dan een kiloDe prijs is er dan ook naar, volgens nieuwssites zo'n 65 dollar, volgens de Scythe-site (...) zelfs bijna 80 dollar!
nog een review
Verwijderd
Grote mailbox heb je danSpice schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:30:
Ik kreeg deze vanmorgen in mijn mailbox, ik post hier eigenlijk nooit meer maar toch wel leuk voor hier en/of de FP.
[afbeelding]
[afbeelding]
van -> http://www.scythe-usa.com...036/scorc1000_detail.html
Volgens mij heeft ie al op FP gestaan... Of bij hardware.info iig
Onder zware load? Die review laat weinig resultaten zien specfiek op processor en/of overclock.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:44:
[...]
Het is een mix tussen een echt stille koeler (bijna passief) en houdt een 150Watts CPU op 34 graden. Wat wil je nog meer?
Verwijderd
Nou reken jij dan maar eens uit hoeveel een 150Watts CPU aan warmte afgeeft, en dat dat voor 34 graden onder Load enorm goed is?rodie83 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:09:
[...]
Onder zware load? Die review laat weinig resultaten zien specfiek op processor en/of overclock.
Volgens mij kan hij veel beter koelen als de bevestiging van deheatpipes wat beter was.

Of zi eik iets over het hoofd? Want het lijkt alsof ze niet echt goed contact maken met de cpu.
[ Voor 38% gewijzigd door jdm8 op 17-03-2008 17:33 ]
Verwijderd
Als ze gesoldeerd zijn dan kan dat prima zijnjdm8 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:30:
Trekt Zo'n monster niet of je mobo uit elkaar of het hele mobo van de mobo tray?Dit is wel een goede koeler als je extreem wilt overclocken, zonder onder nul te gaan. Moet je alleen een kast hebben waar hij in past.
Volgens mij kan hij veel beter koelen als de bevestiging van deheatpipes wat beter was.
[afbeelding]
Of zi eik iets over het hoofd? Want het lijkt alsof ze niet echt goed contact maken met de cpu.
Ja, volgens mij heb ik het ook verkeerd opgevatFlipjack schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:31:
Die 34 graden is niet de temp onder load, het is de toename van de temp tov idle. Dus als de cpu van idle naar load gaat, neemt de temp 34 graden toe (op 150W)
@lism: Niet veel meer
goed, had je al gezien dus...
[ Voor 5% gewijzigd door Proto op 17-03-2008 19:06 . Reden: typo + opmerking ]
Delta T=34 graden, wat betekend dat het verschil met de omgeving 34 graden is, maw hij koelt 150 watt tot 54 graden (bij 20 graden kamertemp). Op zich wel een prestatie, maar niet als je ziet hoe groot dat ding is.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:22:
[...]
Nou reken jij dan maar eens uit hoeveel een 150Watts CPU aan warmte afgeeft, en dat dat voor 34 graden onder Load enorm goed is?
boven was sneller
Goed koper is duurder dan slecht koper
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door jdm8 op 17-03-2008 22:14 ]