[V&A] Uitgebreidere feedback?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Hoi

Ik ben laatste tijd vrrij veel bezig op de V&A en vind dat de volgende feature mogelijkerwijs meerwaarde zou kunnen hebben:

Bij het beoordelen van users\transacties een aantal punten waar je de user op moet beoordelen, a la Ebay. Dingen als:

Communicatie verkoper
Correctheid advertentie (krijg je wat je beloofd is?)
Verzend-snelheid
etc.

Heb de search geraadpleegd, maar kan er weinig nuttigs over vinden (iets met zoektermen enzo).

Hoe staan jullie tegenover zoiets?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 15:04

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Boudewijn schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:09:
Hoi

Ik ben laatste tijd vrrij veel bezig op de V&A en vind dat de volgende feature mogelijkerwijs meerwaarde zou kunnen hebben:

Bij het beoordelen van users\transacties een aantal punten waar je de user op moet beoordelen, a la Ebay. Dingen als:

Communicatie verkoper
Correctheid advertentie (krijg je wat je beloofd is?)
Verzend-snelheid
etc.

Heb de search geraadpleegd, maar kan er weinig nuttigs over vinden (iets met zoektermen enzo).

Hoe staan jullie tegenover zoiets?
offtopic:
Bij eBay kan dat helemaal niet? Je kan alleen positief (+1), neutraal (0) of negatief (-1) stemmen en een korte (+/- 85 tekens) beschrijving. Niet per onderdeel dus, zoals jij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/u0XrOUp8vcTFvvpNqAktCr2c/full.png
Rare ebay heb ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-10 17:51

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als je zelf al goed had gelezen bij eBay, had je kunnen zien dat die beoordelingen alleen voor jezelf zijn. ;) Ze kunnen niet door de verkoper of andere kopers gezien worden. Die zien alleen de positief, neutraal of negatief beoordelingen waar Glaanieboy op wijst.

Los daarvan vind ik het op zich wel een idee om wat uitgebreidere feedback te kunnen geven, maar essentieel vind ik het niet.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Ze zijn niet alleen voor jezelf. Ze stralen ook af op de verkoper, daarom zijn ze anoniem. Hij ziet dus alleen het gemiddelde van wat hij gekregen heeft!.
Ik vind het fijn om bepaalde dingen gewoon in beoordelingen terug te zien, en probeer zelf daarom op een aantal sites altijd mijn mening te geven over bepaalde puntjes.

Dat zou hier mi. ook erg handig zijn. Met name dingen als verpakking enzo is met hardware erg belangrijk (met bovenstaande buisjes trouwens ook :+).

[ Voor 7% gewijzigd door Boudewijn op 17-03-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dat is iets waar we heen willen. Helaas hebben we een beperkt aantal devvers. :'( Helaas lopen ze niet vrij rond, dus zijn we aan het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
hmm dus mijn idee was zo gek nog niet .
Goed te horen dat jullie dat idee ook hebben :).

Pagina: 1