Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zoveel keus maar wat is goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een vraag en weet echt niet goed of hij hier thuis hoort. In de Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy stond er niet al te veel over of ik hem mocht posten.

Hier mijn vraag..

Ik ben opzoek naar een website.. maar weet mijn god niet waar ik hem het beste kan hosten. Als je op google intypt ''Webhosting'' dan komt er zo veel uit dat ik niet weet wat ik moet kiezen. Ook van de pakketen heb ik erg weinig verstand en zou daarom ook graag jullie hulp hierbij inschakelen.

Wat wil ik doen?

- Een eigen website maken met:
Veel tekst
Veel plaatjes
.com adress
forum

Aan gezien ik me hier nog nooit in verdiept heb weet ik ook niet echt wat ik moet nemen..
Als ik een Pakket zie staan krijg ik termen te zien die ik niet helemaal snap.

Waar kan je goed hosten met goeie service?

Max bedrag bedraagd tussen de 50 en 75€ per jaar..

Ik hoop dat jullie snappen waarom ik het hier post en als het niet zou mogen neem het me dan aub niet kwalijk.
_/-\o_
Mvg,

Jack Meijer

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:51

MsG

Forumzwerver

Op GoT zien we liever wél dat je je ergens in verdiept. Kijk bijvoorbeeld wat je minimaal nodig hebt aan ondersteuning voor jouw Forum en welke talen je gebruikt voor de code e.d. En concreet hoeveel ruimte je nodig hebt. Enig zelfonderzoek is wel vereist.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:03

Wish

ingwell

Hebben ze hier een speciale afdeling voor .

en zoveel te vinden: http://www.internetten.nl/

Wat heb je zelf al uitgezocht?

Edit: Overigens zeg je dat je zelf een website wilt maken, maar dat je de termen van een pakket niet snapt... dit staat voor mij een beetje haaks op elkaar.

[ Voor 31% gewijzigd door Wish op 17-03-2008 13:53 . Reden: snappikevenniet ]

No drama

• Geert.H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 17:24
Wat je bijvoorbeeld al had kunnen doen was op google niet alleen webhosting intikken, maar "webhosting vergelijken" of iets dergelijks. Verder raad ik je aan eerst een klein beetje verder te verdiepen in html/css (dat is wat je nodig hebt voor je website).

Qua kosten, je hoeft niet een dure webhosting. Voor max. 30 euro in het jaar ben jij klaar (domein+hosting) alles wat duurder is niet voor jou.

edit:
is een gratis weblog misschien niet eerder wat je zoekt/nodig hebt?

[ Voor 8% gewijzigd door Geert.H op 17-03-2008 13:57 ]

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Wat is veel plaatjes, dat is namelijk het belangrijkste gegeven wat je nodig hebt wanneer je gaat zoeken naar hosting. Antagonist heeft bijvoorbeeld een leuk pakket met goed veel dataverkeer en 3GB ruimte (voor slechts 24 euro ex. btw), maar je kan ook internationaal gaan kijken, en dan kom je uit bij Servage. Je krijgt 510GB ruimte voor een zeer laag bedrag, dat is gebaseerd op zware overboeking, 90% van de klanten haalt de 1GB nog niet, die ene die het wel haalt maakt hun niet, je wordt in ieder geval niet van de server gegooid oid ;) Hun servers staan wel in de EU, dus ook in NL is de verbinding snel.

Ik heb in ieder geval over beide goede verhalen gelezen, voor de grootste zekerheid (van deze 2) moet je naar Antagonist.

[ Voor 8% gewijzigd door Muthas op 17-03-2008 14:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee ik wil zelf met photoshop cs 9.0 een website maken.

Daarom zou ik graag iets willen kopen .com adress.. En een eigen domein naam is toch iets meer vrijheid erin :P..

Ik had 3 pakketen gezien van max 1gb aan ruimte.. wat me wel wat leek.. Maar dan betaalde ik 30 euro.. wat niet veel is. Toen ik verder ging zoeken zag ik nog een pakket met 1 gb ruimte en die was 75 euro wel had ik daar onbeperkte sub domeinen met pop/imap adressen en 99,9% uptime.met 1 maand geld terug garantie..

Daarom kwam ik hier terecht.

Op tweakers moet ik inderdaad wel meer onderzoek doen maar zocht eigenlijk iets meer advies.

Wel bedankt voor de goeie en snelle repleys!

*Edit*

Sorry, ik had internet en hosting niet gezien. Ik zal vragen of mijn topic verplaatst kan worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 14:05 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 12:00

Vos

AFCA

Hier nog een vergelijk site: http://www.webhosters.nl/

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

En daarbij gaat hij dicht, er zijn een aantal overzichten genoemd en dit is het verkeerde forum ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.