Toon posts:

Onboard Intel 945GC plus Geforce 6200 TC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende kaarten heb ik in mijn XPC Shuttle geïnstalleerd: onboard Intel 945GC en een Geforce 6200 TC. Op de Geforce twee TFT'tjes aangesloten; werkt super, met Windows XP Pro.

Nu had ik het geweldige idee om die onboard videokaart toch ook maar eens te gebruiken. Helaas herkent het systeem mijn derde monitor niet; wat ik ook probeer! Heeft iemand de gouden tip om dit werkend te krijgen, of is deze configuratie simpelweg niet mogelijk?

Gekeken naar
- Verschillende proggies voor multiple monitors
- Geen hardware fouten gevonden
- Stand-alone werkt de onboard kaart uitstekend
- Geen combinatie gegoogled met deze kaarten (zeldzaam?)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 17:28

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Waar ik aan zit te denken is dat je onboard videokaart mogelijk uitgeschakeld wordt zodra je een losse videokaart in het PCIe x16 slot hebt zitten.
Als dat zo is dan zou het verklaren waarom het niet meer werkt zodra je er een losse videokaart in steekt en dat het wel werkt zodra je die er uit bonjourd.

Alleen of dit werkelijk het geval is durf ik nog niet met zekerheid te zeggen. Kun je er misschien iets over terugvinden in het manual van het moederbord of in het BIOS ervan?
Welke Shuttle barebone heb je precies?
Want om bij Shuttle het ding op te zoeken is het handig als je een type kunt posten.

[ Voor 11% gewijzigd door Ultraman op 18-03-2008 10:27 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.