Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

site ter vervanging w3schools

Pagina: 1
Acties:
  • 1.100 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met css, ik doe dit nog niet zo heel lang dus zoek meestal alles op op w3schools wat ik niet weet

Maar vandaag is w3schools al de hele dag offline

Ik zit mij hier eigenlijk redelijk te vervelen omdat ik ingepland had vandaag een stuk verder te komen met het css gedeelte van mijn site

Heeft iemand een site waar alle attributen enz. net zo mooi opgesomd staan als bij w3schools?

Via google kom ik per attribuut weer in een apart forum uit, dit schiet ook niet op, of bij (niet werkende) links van w3schools

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-11 22:41

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

W3schools werkt hier gewoon hoor, dus zou sowieso eens naar je verbinding kijken als ik jou was.

Verder kun je natuurlijk altijd MSDN gebruiken.

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-10 20:05
MSDN Link wel iets minder overzichtelijk >:)

Edit: w3schools werkt hier ook ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Sanch op 17-03-2008 12:31 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Je kunt altijd de Google Cache van w3schools gebruiken ;)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Of http://www.htmldog.com/ , en er zijn nog wel 1000 andere sites met dezelfde content. :)

{signature}

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Precies, ik vraag me dan ook af wat de discussie waarde gaat worden van dit topic ;)

We zijn niet een persoonlijke zoekmachine :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind tot nu toe alleen die html handleiding in de buurt komen van w3 schools hoor, en ik vroeg het hier omdat ik via google dus alleen maar in fora of zeer onoverzichtelijke sites kwam.

Maar w3schools doet het hier echt niet?
Op geen enkele pc

Firewall ofzo hebbe we niet dus ik snap er niks van

• edwinistrator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-03-2022
hier doet w3schools het ook niet, dus zal de server wel even plat liggen.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
(jarig!)
Terw_Dan schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:29:

Verder kun je natuurlijk altijd MSDN gebruiken.
Hap hap:

Ja tuurlijk, laten we voor web standaarden bij MicroSoft gaan kijken }) :+

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ter info:
RobIII schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:40:
Vandaag een mooie WTF...
Al een paar keer heb ik in wat topics willen verwijzen naar w3schools pagina's, maar om 1 of andere reden geven die allemaal blanco pages terug, behalve de 'home' pagina in FireFox. In IE werkte het wel prima.
Dus je gaat twijfelen, maar ach.. voor mezelf is het geen vreselijk gemis als die ene site 't niet doet in FF.

Dan moet je een keer in de MSDN documentatie duiken, en krijg je een "Sorry, we were unable to service your request"-pagina. Hmm, MSDN plat. Komt wel weer goed. Maar na een week ofzo ga je het toch vreemd vinden. Je pakt IE/Opera/Safari erbij en weer enkel en alleen in FF het probleem. Dus je probeert FF in safe mode, met/zonder plugins etc. maar dat maakt allemaal niks uit.

Vandaag, terwijl ik met compleet andere zaken bezig ben, gaat opeens een lampje branden... het zal toch niet... effe naar about:config... filter op "agent"... en ja hoor:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DJ8yUDZpNf7pMO1PjyVr7grW/full.gif

8)7

Dus dan weet je het: Bij MSDN en W3Schools ben je niet 'welkom' zonder je (of een :P ) user-agent prijs te geven :D

In plaats van dat ze gewoon even netjes zeggen van "Goh, je mist dit en dat, we kunnen niets beginnen zonder die gegevens" ofzo... maar nee, gewoon een blanco pagina op W3Schools en een vage melding op MSDN :X 8)7
W3Schools doet het hier (weer :P ) prima.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Gaaf topic waar je naar linkt :+

Overigens zijn er naar IRC ook al mensen die vandaag klagen dus volgens mij is er meer aan de hand of er worden ineens wel heel veel useragents gefilterd.

Professionele website nodig?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[google=overview of html tags and attributes], de vierde hit (die Voutloos ook al aanhaalt). Zoals al gezegd zijn we geen persoonlijke Googleservice; hoe je iets moet vinden op het internet is bij dit soort triviale dingen toch echt iets wat je zelf moet kunnen. Zó complex is die Google query die ik gebruikte toch ook weer niet. ;)

Dit topic gaat in elk geval dicht. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56

crisp

Devver

Pixelated

En natuurlijk de nieuwe sitepoint HTML reference

oh, zat dit topic al dicht? :+

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.