Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[bhoi, ik heb een nikon sb600. ongeveer zo'n 250 foto's mee geflitst op mijn Nikon D-70s, nu spontaan na het opladen, flitser niet meer flitsen, rode lampje gaat niet meer aan. na ongeveer een minuut zegt ie...batt., zou betekenen dat de batterijen leeg zijn. heb nieuwe gekocht, opgeladen, maar helaas....Help?? mail me als je iets weet: ricardo@ricoshop.nl alvast bedankt...Ricardo
][/b]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke niet weet, flitser stuq zijn, batterijen leeg kan is. Mail niet aan doen wij, helpen elkaar op forum hier. :Y)

Ergo: hier kunnen we weinig mee zo. Iets met Nederlands, interpunctie en een probleemomschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
Klinkt bekend. Heb dit ook gehad. Mee terug gegaan naar de winkel. De winkel stuurde em op naar de fabriek waar ze concludeerden dat de flitser was gevallen 8)7 Dit is niet waar.

Van het ene op het andere moment deed ie het niet meer... gelukkig heb ik niks hoeven betalen maar 't blijft vreemd.

Als ik jou was zou ik 'em gewoon terug brengen. Ish kapott menerrr :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05:14

ppFreddy

gewoon Frederik

idem hetzelfde gehad, ineens deed ie niks meer, ik zette em aan, rode lampje ging niet meer aan (hij laadt niet meer op?) communiceerde wel nog met de camera (als ik de zoom op auto zet en ik zoom in met mn lens, zoomt de flitser mee)
binnengebracht bij konijn, 4 weken later terug gaan afhalen, "L-print vervangen onder garantie" als ik het goed herinner...

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Terug naar de winkel ermee, daar valt niks mee te doen hier in FG :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.