[8800GT] Een soort motion blur, alleen met LCD schermen

Pagina: 1
Acties:

• TommySprat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:18
Ik heb een maand geleden mijn oude kaart vervangen door een 8800GT. Nu ziet het er op mijn LCD scherm uit alsof het beeld 2 centimeter naar links is verschoven en dat je bij alles een soort van schaduw ziet aan de rechterkant. Bij de muis, maar ook bij tekst en plaatjes. Dit probleem heb ik al vanaf de eerste keer dat ik mijn PC opstartte met de 8800GT erin.
Ik heb toen meteen mijn scherm geruild met die van mijn vader, ook een LCD, precies hetzelfde probleem. Ik heb ook een CRT eraan gehangen, en die doet het gewoon perfect :/ .
De kaart heeft 2 DVI aansluitingen en mijn monitors hebben VGA aansluitingen, dus ik gebruik twee adapters. Ik dacht dat het daar misschien aan kon liggen en heb alle mogelijke combinaties geprobeerd (verschillende adapter en verschillende DVI aansluiting). Maar steeds trad het probleem alleen op bij het LCD scherm.

Heeft iemand ervaring/ een idee?

• Gniels
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-05 12:16
Misschien even Auto Adjusten ;)

PHILIPS Motional Feedback 544

• TommySprat
Heb ik ook al gebrobeert (vergeten te zeggen). Het verbeterd niet. Ik heb ook in de instellingen zelf gekeken, maar niets lijkt te helpen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

beeldscherm drivers ?

Iperf

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Zou het zo maar kunnen dat de resolutie die je kiest niet over een komt met de native resolutie van je LCD scherm(en). Kortom vermeldt hier eens wat mee specs.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• TommySprat
Ik heb met mijn 8800GT geen andere resolutie gekozen en hem gewoon op 1280*1024 laten staan. Verder heb ik net elke mogelijke resolutie geprobeerd maar hij liet nog altijd een blur zien. Ik heb geen driver CD van mijn beeldscherm (nooit gehad), maar ik zal morgen eens gaan uitzoeken wat voor scherm het is (heb hem via via).

EDIT: Ik heb het model opgezocht, en het is een scherm van medion. Op de site van medion word het model niet herkend en Google liet ook niks nuttigs zien

[ Voor 19% gewijzigd door TommySprat op 18-03-2008 22:47 ]

Pagina: 1