beetje vervelend zo'n reactie
ik heb alles geprobeerd...ben er uren mee bezig geweest.
Heb drivers gedeinstalleerd als ik een videokaart eruit haalde. Nooit drivers laten zitten en een nieuwe videokaart erin gedaan zoals jij denkt.
Maar ik ben geen pc-jongen maar een film-jongen en heb dus hulp nodig
ik vraag me dus af of er driver-sporen kunnen blijven zitten en hoe ik een volledig schone lei wat betreft videokaart en monitor info kan krijgen.
Originele bericht:
--------------------------------------------------------------------------------
help needed...ik kom er niet uit
ik had een ASUS eax1650 silent/htd maar die ging kapot. Nu heb ik een sapphire radeon x1650pro...dat lijkt me toch dezelfde chipset.
ik gebruik dezelfde catalyst 8.3 software
Maar nu kijg ik plotseling geen resolutie van 1366x768 meer uit mn projector (sony hs20 via DVI en met powerstrip).
kan het zijn dat er toch een verschil is tussen die kaarten?
gr roel
ik heb alles geprobeerd...ben er uren mee bezig geweest.
Heb drivers gedeinstalleerd als ik een videokaart eruit haalde. Nooit drivers laten zitten en een nieuwe videokaart erin gedaan zoals jij denkt.
Maar ik ben geen pc-jongen maar een film-jongen en heb dus hulp nodig
ik vraag me dus af of er driver-sporen kunnen blijven zitten en hoe ik een volledig schone lei wat betreft videokaart en monitor info kan krijgen.
Originele bericht:
--------------------------------------------------------------------------------
help needed...ik kom er niet uit
ik had een ASUS eax1650 silent/htd maar die ging kapot. Nu heb ik een sapphire radeon x1650pro...dat lijkt me toch dezelfde chipset.
ik gebruik dezelfde catalyst 8.3 software
Maar nu kijg ik plotseling geen resolutie van 1366x768 meer uit mn projector (sony hs20 via DVI en met powerstrip).
kan het zijn dat er toch een verschil is tussen die kaarten?
gr roel