Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heej tweakers:),

Ik heb hier al een jaar Vibestreamer draaien(http://www.vibestreamer.com).
Deze server maakt dus een http server, met html pagina & flash player waar je je hele mp3 collectie kan luisteren.
Maar aangezien er geen hol vooruitgang in de development meer zit vraag ik me af, zijn er meer pakketen die dit kunnen?
Hoeft niet eens gratis, maar zijn ze er? Die wat vaker een leuke update meekrijgen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen;) Heb al gezocht op google, maar kom niet veel verder

Thanks

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
Wimpy rave!

Homey — Critics are those without skills to create.

• DennusB
  • Niet online
Die moet je op je hosting zetten, en dan al je mp3s naar je hosting kopieeren.
Geen goed plan:P

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:14

Sebazzz

3dp

Zelf met VLC player kan je een webinterface opzetten als het goed is. Gebruiksvriendelijk is alleen niet.

Als ik vragen mag, waarom doe je dat eigenlijk? Als je muziek in je browser wilt kan je net zo goed Foxytunes installeren bijvoorbeeld.

[ Voor 39% gewijzigd door Sebazzz op 16-03-2008 20:36 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• DennusB
  • Niet online
Sebazzz schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:33:
Zelf met VLC player kan je een webinterface opzetten als het goed is. Gebruiksvriendelijk is alleen niet.

Als ik vragen mag, waarom doe je dat eigenlijk? Als je muziek in je browser wilt kan je net zo goed Foxytunes installeren bijvoorbeeld.
Mijn ouders zijn gescheiden, bij me ma staat een servertje met 5 gb aan muziek ongeveer.
Nu wil ik dat gewoon bij me pa ook luisteren, gaat best met vibestreamer! Alleen zit daar echt geen vooruitgang meer in... helaas :'(

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
Dus wimpy rave is toch wat je wil? Een flash player op hun server?

Homey — Critics are those without skills to create.

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

dennus2006 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:30:
[...]

Die moet je op je hosting zetten, en dan al je mp3s naar je hosting kopieeren.
Geen goed plan:P
Zelf een http servertje opzetten thuis?

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Interessant dit.. Wimpy is helaas niet gratis.. iemand een leuk (gratis) alternatief?

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Tomino schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:09:
Interessant dit.. Wimpy is helaas niet gratis.. iemand een leuk (gratis) alternatief?
http://fileforum.betanews.com/detail/MP3Mystic/1012277238/1
Geen idee of het wat is, maar het is wel freeware.

Verwijderd

koop een 8Gb mp3 speler, spaar je tijd, energie, internetbandbreedte, computer uptime, en heb je ALTIJD je muziek bij :-D

hehe

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:12:
koop een 8Gb mp3 speler, spaar je tijd, energie, internetbandbreedte, computer uptime, en heb je ALTIJD je muziek bij :-D

hehe
Computer uptime is niet erg, ik heb servertje hier;) Die is altijd aan!

• Greenthumb1982
  • Laatst online: 26-11 07:46
Ik gebruik hier zelf Ampache voor.
Heb thuis een server draaien met 30 GB muziek, en luister deze dan op school, bij vrienden enz. via een webinterface.
Wordt nog volop aan gewerkt, en werkt erg handig vind ik persoonlijk.
Je kunt de muziek laten streamen naar een applicatie op je pc (VLC, Winamp enz.) door een playlist te downloaden, of je kunt hem in een flashplayer laten afspelen.
Dit is allemaal te regelen in de opties.
Probeer wel je ID3 tags op orde te hebben, dan sorteert hij alles netjes op album, genre of artiest.
Ook is er ondersteuning voor meerdere gebruikers, wat voor mij een vereiste was, aangezien mn vriendin er ook regelmatig gebruik van wou maken.
Je moet er overigens wel een webservertje voor draaien, maar dit zou geen probleem mogen zijn :).

[ Voor 6% gewijzigd door Greenthumb1982 op 17-03-2008 08:08 ]

• DennusB
  • Niet online
Greenthumb1982 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:08:
Ik gebruik hier zelf Ampache voor.
Heb thuis een server draaien met 30 GB muziek, en luister deze dan op school, bij vrienden enz. via een webinterface.
Wordt nog volop aan gewerkt, en werkt erg handig vind ik persoonlijk.
Je kunt de muziek laten streamen naar een applicatie op je pc (VLC, Winamp enz.) door een playlist te downloaden, of je kunt hem in een flashplayer laten afspelen.
Dit is allemaal te regelen in de opties.
Probeer wel je ID3 tags op orde te hebben, dan sorteert hij alles netjes op album, genre of artiest.
Ook is er ondersteuning voor meerdere gebruikers, wat voor mij een vereiste was, aangezien mn vriendin er ook regelmatig gebruik van wou maken.
Je moet er overigens wel een webservertje voor draaien, maar dit zou geen probleem mogen zijn :).
Moet deze webserver op de server met de muziek staan?
Of kan je hem op een losse server plaatsen en linken naar je muziek-server?

• Greenthumb1982
  • Laatst online: 26-11 07:46
Ik heb het zelf op dezelfde server als mijn muziek staan.
Je kunt volgens mij wel een netwerkpad opgeven als plaats waar de muziek staat, of een netwerkschijf mounten.
Dit kun je het best even zelf uitproberen, maar volgens mij moet dit wel gaan.

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:05

https://f1nerd.nl

Pagina: 1