Toon posts:

plotseling geen 1366x768 meer

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views

Verwijderd

Topicstarter
help needed...ik kom er niet uit

ik had een ASUS eax1650 silent/htd maar die ging kapot. Nu heb ik een sapphire radeon x1650pro...dat lijkt me toch dezelfde chipset.

ik gebruik dezelfde catalyst 8.3 software
Maar nu kijg ik plotseling geen resolutie van 1366x768 meer uit mn projector (sony hs20 via DVI en met powerstrip).

kan het zijn dat er toch een verschil is tussen die kaarten?

gr roel

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-05 11:47
Nvidia - Ati -> Zelfde chipset?

Homey — Critics are those without skills to create.

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Dat zijn in elk geval niet de zelfde kaarten, x1650 is namelijk van ATI (AMD) en da's de concurrent van Nvidia ;) Ff gegoogled, je voormalige kaart is geen Nvidia maar ook een ATI, moet je dus ff in je post fixen.

Probeer eens de nieuwste drivers te downloaden en kijken of het dan werkt. (ik weet niet hou oud je huidige drivers zijn, maar de nieuwst drivers er op zetten helpt vaan omdat dan bugs ed. er uit gehaald zijn)

[ Voor 63% gewijzigd door jdm8 op 16-03-2008 20:35 ]

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-04 08:52
nou de eerste geef je geen afkorting bij maar de 2e is ene pro...als de eerste dat niet is dan kan het dat het iets verschiltm aar dat lijkt me beetje sterk...
wat gebeurt er als je het met ultramon ofzo probeert te forceren?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
jdm8 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:29:
Dat zijn in elk geval niet de zelfde kaarten, x1650 is namelijk van ATI (AMD) en da's de concurrent van Nvidea ;) Ff gegoogled, je voormalige kaart is geen Nvidea maar ook een ATI
Eigenlijk van NVIDIA, want Nvidea bestaat niet.

De eax1650 is een Asus x1650. Idee'tje om je drivers eens te verwijderen en de nieuwste te downloaden en installeren?

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

leonpwner1 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:32:
[...]

Eigenlijk van NVIDIA, want Nvidea bestaat niet.

De eax1650 is een Asus x1650. Idee'tje om je drivers eens te verwijderen en de nieuwste te downloaden en installeren?
Woeps, my bad :P Hala t altijd door elkaar wa thet nou juist wel of niet moest zijn (Ook al zijn al mijn kaarten NVIDIA) Maar wat ik dus al zei, gewoon even nieuwe drivers downloaden.

[ Voor 7% gewijzigd door jdm8 op 16-03-2008 20:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
[Nvidia - Ati -> Zelfde chipset?]

inderdaad...asus bedoelde ik, niet nvidia

ultramon zal ik eens bekijken

Tja nieuwe drivers...had ik al gedaan.

Ik heb het idee dat het allemaal te maken heeft met mn tijdelijke oplossing: ik nl. had een nvidia kaart in mn pc hangen nadat die asus eax1650 kapot ging,,,. (en nvidia geeft sowieso problemen met sony beamers die op 1366x768 willen draaien)
Kan er iets conflicteren door overblijfselen van die nvidia drivers, software registerentries oid?

thanks

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Ja dat kan.

Pak na het verwijderen van de drivers Driversweeper er ook eens bij.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Het zijn 2 verschillende kaarten met elk hun eigen drivers. Installeer eerst eens de juiste drivers en mocht dat niet helpen ga dan eerst even zelf op zoek wat de oorzaak kan zijn. Bij het minste of geringste een topic openen zonder eigen inzet is niet de bedoeling hier :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.