Met oog op de komende zomervakantie moeten er uiteraard plannen gemaakt gaan worden.
Ik en Whiteviper hier ook van tweakers en nog een andere vriend willen van de zomer graag met de trein door Europa gaan trekken
Wij zijn allemaal 18 jaar dus redelijk zelfstandig dus dat moet geen probleem zijn.
Eigenlijk niet echt een vraag voor dit topic maar ik ben benieuwd of andere tweakers dit wel eens gedaan hebben met inerrail. Voor welke tijdsduur hebben jullie gekozen bijvoorbeeld, toevallig tips etc?
Global Pass-categorieën
* 5 dagen, geldig binnen 10 dagen € 159
* 10 dagen, geldig binnen 22 dagen € 239
* 22 dagen aaneengesloten € 309
* één maand aaneengesloten € 399
Wij zitten er aan te denken om 22 dagen te doen. 10 dagen lijkt ons iets te kort om echt veel te zien en veel landen aan te doen.
Dus zoals gezegd, mensen ervaring met zo'n soort zomer?
Ik en Whiteviper hier ook van tweakers en nog een andere vriend willen van de zomer graag met de trein door Europa gaan trekken
Eigenlijk niet echt een vraag voor dit topic maar ik ben benieuwd of andere tweakers dit wel eens gedaan hebben met inerrail. Voor welke tijdsduur hebben jullie gekozen bijvoorbeeld, toevallig tips etc?
Global Pass-categorieën
* 5 dagen, geldig binnen 10 dagen € 159
* 10 dagen, geldig binnen 22 dagen € 239
* 22 dagen aaneengesloten € 309
* één maand aaneengesloten € 399
Wij zitten er aan te denken om 22 dagen te doen. 10 dagen lijkt ons iets te kort om echt veel te zien en veel landen aan te doen.
Dus zoals gezegd, mensen ervaring met zo'n soort zomer?