[Vista HP 32bit] vaag internet probleem

Pagina: 1
Acties:

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-02 10:25
hallo,
Ik heb sinds een aantal dagen een vaag probleem en dit probleem lijkt steeds erger te worden. Tijdens het gamen (Cod4) ziet mijn lagometer er zo uit:

(even 3 aan elkaar geplakt)
Afbeeldingslocatie: http://xs225.xs.to/xs225/08110/lagometer512.jpg

en ook als ik een bestand wil downloaden van een FTP waar ik zeker mijn volle snelheid (400kb/s) zou moeten halen haal ik maar 30-60kb/s. Het vreemde is dat mijn broertje op het zelfde netwerk nergens last van heeft. Ook heb ik al een BSOD gehad tijdens het gamen nadat het laggen een tijdje heel erg extreem was.

Specs:

MSi P965 Neo f
Intel c2d e6400
2 gig adata ddr2
Sparkle 8800GTS
1x Seagate Barracuda 160gig IDE voor muziek
1x Seagate Barracuda 320gig SATA voor OS en andere dingen

Wat heb ik zelf al gedaan?
Ik heb CoD4 nu al 2 keer opnieuw geinstalleerd.
Ik heb Hitman-pro en NOD32 al 3 keer laten scannen. Ik heb mn router gereset en mn modem, ook heb ik mn lan kabel in een andere router poort geprobeerd.
ook heb ik gekeken of ik geen systeem herstel kon doen maar om een of andere reden heeft ie alleen nog maar punten van vandaag en niet van bijv. vorige week.

Joejoe!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

DonMetal schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:51:

Wat heb ik zelf al gedaan?
Ik heb CoD4 nu al 2 keer opnieuw geinstalleerd.
Ik heb Hitman-pro en NOD32 al 3 keer laten scannen. Ik heb mn router gereset en mn modem, ook heb ik mn lan kabel in een andere router poort geprobeerd.
ook heb ik gekeken of ik geen systeem herstel kon doen maar om een of andere reden heeft ie alleen nog maar punten van vandaag en niet van bijv. vorige week.
Wat mij in dat geval een logischer stap lijkt is dat je controleert of je netwerkkaart en/of netwerkdriver nog wel helemaal flex is :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• DonMetal
alt-92 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:38:
[...]

Wat mij in dat geval een logischer stap lijkt is dat je controleert of je netwerkkaart en/of netwerkdriver nog wel helemaal flex is :)
Ik heb net windows opnieuw geinstalleerd, zal wel ff kijken naar netwerkdrivers etc. maar dat zou nu toch ook niet hoeven uitmaken?

[ Voor 6% gewijzigd door DonMetal op 16-03-2008 22:05 ]

Joejoe!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-02 21:56
DonMetal schreef op zondag 16 maart 2008 @ 22:04:
[...]

Ik heb net windows opnieuw geinstalleerd, zal wel ff kijken naar netwerkdrivers etc. maar dat zou nu toch ook niet hoeven uitmaken?
wow :O

you had me at EHLO

• DonMetal
Ik bedoel in de zin van: Drivers zijn van toepassing op het OS, het OS is opniew geinstalleerd dus een driverfout zou niet meer moeten kunnen, of zie ik het weer helemaal verkeerd?

Joejoe!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-02 21:56
nee, het was meer een reactie van: wow, een klein probleempje en je reinstalled je OS :/

ja, je drivers zijn van toepassing op je OS, maarrr, er worden telkens nieuwe versies gemaakt van die drivers. Die nieuwe versies zouden problemen zoals bovenstaand op kunnen lossen. Kijk even of je de nieuwste versies hebt op www.driveragent.com

you had me at EHLO

Pagina: 1