Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• poppymieke
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-07-2024
ik heb maar een nieuwe pc gekocht ( had een oude waar alleen windows 98 op stond en die te ' lciht ' was om nog veel andere dingen op te doen en mijn zen micro was stuk ) en een nieuwe zen.
Ik had een zen micro en heb nu een zen waar je ook foto's en video's kan op spelen , met een groot scherm( ik zoek naar de 'uitgebreidere ' naam op de verpakking maar er staat alleen ' zen ' op) van 16 gb.
Ik wil mijn muziek van de een naar de andere zen overzetten ( de oude is stuk aan het oortjes'houdertje ', de rest werkt dus wel nog min of meer ). En liefst ook met behoud van de namen van de uitvoerders en titels van de songs...
Maar ik moet daarvoor blijbaar mijn oude zen installeren als nieuwe hardware op mijn nieuwe pc ( met vista ) en ik heb daar blijkbaar geen schijfje ( meer ) van.
Ik heb geprobeerd om die van de oude zen te copieren van de oude pc naar een usbstick en dan over te zetten naar mijn nieuwe pc, maar ik schijn ( of mijn pc ) niet te vinden wat nu juist de driver is van die oude zen...
Ik heb een link gebruikt op de site van creative, maar ik geloof dat ik daar alleen updates vind, maar geen echte driver....

Ik zou echt graag mijn muziek op een makkelijkere manier overzetten dan nu cd per cd alles over te zetten en terug in te tikken.
Heeft iemand dat al eens geprobeerd en weet iemand hoe dat dan kan ?

Ik heb het ook geprobeerd door muziek van mijn oude pc te halen en die op mijn nieuwe te zetten met een usb stick, maar ook dan moet ik alle titels ed terug invoeren als ik het op mijn nieuwe zen zet...
alvast bedankt voor de hulp en voor de duidelijkheid : ik ken niet zoveel van die dingen, dus als jullie een oplossing weten, willen jullie dat dan verstaanbaar uitleggen :9 ?