Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

klein probleempje...misschien kunnen jullie helpen ?

Heb voor een familielid een k&k acer aspire gekocht [ nieuw] met Vista basic premium
pre-installed. Bij mij draait ie telkens prima, maar bij hun na een uurtje of drie
verdwijnt bijvoorbeeld ineens de taakbalk voor de helft.
Of hij opent willekeurig div. progjes. Iemand een idee hoe dat kan ?
Bouwt ie langzaam weerstand op ofzo ? Koeling is goed
Daarna loopt ie vast.

graag jullie menig !
alvast dank Steffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonder specs of iets dat je zelf al hebt geprobeerd is het erg lastig hier wat zinnigs over te zeggen. Sluit eerst eens uit of het in de hardware of software ligt. Probeer het eens met een live linux distro en kijk of je daar eenzelfde probleem mee hebt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Mijn menig is hetzelfde als Terw_Dan of natuurlijk gewoon een nieuwe install erop :).

Want nu snap ik niet heel veel van het verhaal namelijk.
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:44:
Hallo allemaal,

klein probleempje...misschien kunnen jullie helpen ?

Heb voor een familielid een k&k acer aspire gekocht [ nieuw] met Vista basic premium
pre-installed.
Er is geen Vista Basic Premium....?! Er is wel Vista Home Basic en Vista Home Premium.
Bij mij draait ie telkens prima, maar bij hun na een uurtje of drie
verdwijnt bijvoorbeeld ineens de taakbalk voor de helft.
Of hij opent willekeurig div. progjes. Iemand een idee hoe dat kan ?
Dit klinkt dan duidelijk als een software probleem als een virus of iets dergelijks.. Behalve dat de taakbalk voor de helft verdwijnt, dat zou ook de videokaart kunnen zijn namelijk.
Bouwt ie langzaam weerstand op ofzo ? Koeling is goed
Daarna loopt ie vast.
De koeling is goed? Hoe heb je dat getest? Heb je tools gedownload die dit kunnen testen of gewoon met de hand gevoeld?

Wat loopt er vast, Windows? Wanneer loopt 'ie vast? Als de taakbalk verdwijnt of wanneer 'ie verschillende progjes opent of wanneer precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29
Topictitle uitgebreid en move van PMG naar CSL (want laptop) :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:47:
Zonder specs of iets dat je zelf al hebt geprobeerd is het erg lastig hier wat zinnigs over te zeggen. Sluit eerst eens uit of het in de hardware of software ligt. Probeer het eens met een live linux distro en kijk of je daar eenzelfde probleem mee hebt etc.
Sorry, het is trouwens geen laptop.
Het is zo'n kant en klaar pc'tje met idd vista home premium, er wordt goed opgelet .. ;)
Ik ben het helemaal eens met jullie, ik kan ook wel een recovery doen, maar wat ik zelf zo raar vind
is dat ie het pas na een uurtje of drie gaat doen. Maar als dat door een virus zou kunnen komen,
instaleer ik alles wel even opnieuw

Dank tot zover,

ik heb de temp bekeken met zo'n progje die er bijgeleverd werd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Maar wanneer loopt de computer nu precies vast dan? Want dat is mij nog steeds niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

als je recovery al vaker hebt gedaan en werkt nog steeds niet dan bel je de acer helpdesk en laat dat ding repareren, wordt opgehaald en gebracht en als het nog niet werkt, riedeltijd helpdesk opnieuw.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1