Trust 4150k optical mouse probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

• sinned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
Ik heb een Trust optical mouse gekocht en wil deze op mijn Acer Aspire 9300 aansluiten.
De muis werkt via een usb aansluiting met draadloze ontvanger.

Ik heb alles ingeschakeld, alleen krijg ik geen verbinding tussen muis en laptop. Er komt ook geen melding dat er nieuwe hardware is gevonden.

Op de laptop draait Windows Vista Home. Iemand die een oplossing heeft, via Trust zelf kom ik niet verder in ieder geval

Verwijderd

Ga eerst eens na via Apparaatbeheer of de draadloze ontvanger is geinstalleerd.

Zo Ja: druk op het connect knopje op de draadloze ontvanger en daarna onderaan de muis en controleer of je muis werkt.
  • Zo Ja: Gefeliciteerd.
  • Zo Nee: Controleer de batterijen v/d muis.
Zo Nee: Breng het geheel terug naar de winkel voor een andere, de draadloze ontvanger is kaduuk. (of de USB poort van je computer)

• sinned
hahaha

hij doet het. Op een tafel met glasplaats werkt de optische muis dus niet :) Na het zoeken van mogelijke oorzaken niet geprobeerd om op een dichte ondergrond de muis te testen.

Probleem opgelost. thanx

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-02 14:33
sinned schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:14:
hahaha

hij doet het. Op een tafel met glasplaats werkt de optische muis dus niet :) Na het zoeken van mogelijke oorzaken niet geprobeerd om op een dichter ondergrond de muis te testen.

Probleem opgelost. thanx
Joh!

Hij kan dan toch geen oppervlakte vinden op een glazen tafel :9, de ondergrond weerkaatst niet genoeg waarmee hij dus ook niet uit kan lezen waar de muis heen gaat ;)

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:42
Diverse andere topics van sinned stroomden ook niet echt over van intelligentie. Ga eerst eens even zelf op zoek naar een potentiele oplossing voordat je meteen een topic op GoT aanmaakt...

• sinned
EdwinB schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:37:
Diverse andere topics van sinned stroomden ook niet echt over van intelligentie. Ga eerst eens even zelf op zoek naar een potentiele oplossing voordat je meteen een topic op GoT aanmaakt...
jaja EdwinB ik heb ook zoveel topics geopend met problemen.... En als het je stoort, hoef je ook niet te reageren. Want je bijdrage levert ook geen toegevoegde waarde ter oplossing van het probleem.

Maar heeft je vriendin al haar rijbewijs gehaald? Goh dat je zelf geen tips had om de onzekerheid weg te nemen tijden het autorijden. Wist je zelf geen oplossing....

(30 lessen.... ook geen natuurtalent.. op dat vlak heb ik dan wel meer intiligentie dan jij)

Alle anderen, bedankt voor jullie reacties

[ Voor 19% gewijzigd door sinned op 16-03-2008 19:27 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-02 14:33
Wel jammer sinned, dat je meteen EdwinB zo gaat flamen met een constatering. In ieder geval alvast een topic report gedaan...

• sinned
Alex3305 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:58:
Wel jammer sinned, dat je meteen EdwinB zo gaat flamen met een constatering. In ieder geval alvast een topic report gedaan...
kan zijn, maar wanneer ik naar mijn mening onterecht wordt beschuldgd, dan kan die persoon de bal terug verwachten. Ik weet niet wat EdwinB onder intligentie verstaat, wanneer je veel verstand hebt van computers, dan ben je intiligent?

Dan ben ik op andere vlakken, buiten computers blijkbaar intiligenter dan hij is, getuige zijn tekst in het rijbewijs topic.

Verwijderd

Flamen en terug flamen. Dan ben je gewoon allebei een kleuter. Lees de regels van het forum eens zou ik zeggen.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:11

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

flamen dus geen bestaansrecht

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.