Ha,
Ik zit met een groot probleem. Ik heb een HP laptop (type: dv6720ed). Hier werd Windows Vista bijgeleverd en de drivers die beschikbaar zijn op de website van HP zijn dan ook alleen voor Vista.
Nu heb ik er net Windows XP opgezet en missen er een hoop drivers, waarvan ik niet precies weet welke typenummer en merk ik moet hebben.
Onderstaande is een lijst van Drivers die missen:
--------------------------------------------------------------------------
Base-system apparaat
Base-system apparaat
Base-system apparaat
Coprocessor
Ethernet-controller
HP Integrated module
Netwerk controller
Onbekend apparaat
PCI-device
SM buscontroller
------------------------------------------------------------------------
Weet iemand waar ik de precieze hardware kan vinden of hoe ik er achter kan komen welke drivers ik nodig heb, want ik heb met name voor de wireless lan erg veel drivers geprobeerd (Atheros en Broadcom driver).
Alvast bedankt
Ik zit met een groot probleem. Ik heb een HP laptop (type: dv6720ed). Hier werd Windows Vista bijgeleverd en de drivers die beschikbaar zijn op de website van HP zijn dan ook alleen voor Vista.
Nu heb ik er net Windows XP opgezet en missen er een hoop drivers, waarvan ik niet precies weet welke typenummer en merk ik moet hebben.
Onderstaande is een lijst van Drivers die missen:
--------------------------------------------------------------------------
Base-system apparaat
Base-system apparaat
Base-system apparaat
Coprocessor
Ethernet-controller
HP Integrated module
Netwerk controller
Onbekend apparaat
PCI-device
SM buscontroller
------------------------------------------------------------------------
Weet iemand waar ik de precieze hardware kan vinden of hoe ik er achter kan komen welke drivers ik nodig heb, want ik heb met name voor de wireless lan erg veel drivers geprobeerd (Atheros en Broadcom driver).
Alvast bedankt