Toon posts:

proxy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag, ik had een vraagje, ik gebruik nu soms proxy om op sommige sites te kunnen komen,
alleen kan het kloppen dat ik niet kan inloggen met proxy?
of ligt dat aan die proxy zelf, of is dat bij alle proxy's het geval?
Dat ik niet kan inloggen bij hotmail en dergelijke.

Alvast bedankt

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-03 17:49

BHQ

Werkt prima hoor, maar er is vast een reden dat je een proxy wil gebruiken en die reden is waarschijnlijk dat de boel -bewust- dichtgetimmerd is..

-edit- en idd dat gemiep met die IP changers. Such fun, ware het niet dat ISP's nowadays steeds vaker behoorlijk vaste IP's uitdelen en zo'n tooltje simpelweg niet zal werken (anders waarschijnlijk ook fat chance, per definitie als je achter een router zit). Er is een reden dat bans uitgedeeld worden, you know..

[ Voor 54% gewijzigd door BHQ op 16-03-2008 18:17 ]

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:40

Onbekend

...

Ik zie dat in je vorige topic IP CHANGE je je IP wil laten veranderen om vals te spelen. (Op een nette manier gezegd.)

Hier helpen we je op GoT niet aan mee.

Edit:
Even een direct antwoord: Om in te kunnen loggen moet je proxy cookies ondersteunen. Meestal wordt dat alleen ondersteunt bij transparante proxies. Dus degenen waarbij je IP ook doorgegeven wordt.

[ Voor 36% gewijzigd door Onbekend op 16-03-2008 18:10 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
Onbekend schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:08:
Ik zie dat in je vorige topic IP CHANGE je je IP wil laten veranderen om vals te spelen. (Op een nette manier gezegd.)

Hier helpen we je op GoT niet aan mee.

Edit:
Even een direct antwoord: Om in te kunnen loggen moet je proxy cookies ondersteunen. Meestal wordt dat alleen ondersteunt bij transparante proxies. Dus degenen waarbij je IP ook doorgegeven wordt.
nee ik probeer helemaal niet vals te spelen, ik probeer mijn ONTERECHTE BAN te ontdoenen, maar dat is nog steeds in het proces, en ik wil simpel mijn IP veranderen, en ik weet dat het mogelijk is, alleen mijn vraag is waarom die proxy hotmail blockt, en gmail.. dat snap ik niet :)

Verwijderd

Als ie onterecht is moet je gaan praten met de mensen die je die ban hebben gegeven en niet allerlei manieren gaan zoeken om alsnog keihard tegen de regels in te gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:02:
Als ie onterecht is moet je gaan praten met de mensen die je die ban hebben gegeven en niet allerlei manieren gaan zoeken om alsnog keihard tegen de regels in te gaan.
nouja om nog een account te hebben is bij CB niet tegen de regels...
alleen wel als je hetzelfde IP hebt, dus als ik een nieuwe heb dan mag ik gewoon weer spelen,
zo simpel is het :)
en de BAN word ook onderhandeld op het moment, maar ik wil zoiezo mijn IP veranderen dusja,
als iemand nog suggesties heeft ;) , enja over die proxy, het zou echt heel fijn zijn als iemand daar een antwoord op had :( dat ik niet op hotmail kom of gmail.

mjah thanks voor je tip

Verwijderd

Stap over van provider.

Verwijderd

Topicstarter
nee dat is denk ik niet noodzakelijk, want orange wilt mn ip best veranderen alleen moet ik schriftelijk aanvragen, dus als mensen écht geen enkele andere oplossing voor mij hebben om in te loggn op hotmal of gmail op ander ip... dan doe ik dat wel gewoon, maar ik wacht wel even af op reacties :)

Als ik wil inloggen op hotmail krijg ik dit>>>

You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Your IP address is not recognized as a valid PlanetLab address, so your access to CoDeeN does not include all HTTP types

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2008 22:30 ]

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06-2025
Ik heb een soortgelijk probleempje. Ik gebruik altijd de proxy van mijn provider (xs4all) om te websurfen. Puur omdat ik via die proxy ook mijn lokale website normaal kan benaderen.
Tot vandaag geen probleem, maar nu ik hier op GoT in wil loggen krijg ik;
code:
1
De toegang tot Tweakers.net vanaf dit IP is geweigerd

Is deze server ban permanent?
edit:
Toch niet, nu werkt het weer wel 8)7

Of, weten jullie misschien een manier zodat alleen mijn lokale website benaderd wordt via een proxy, zonder dit steeds handmatig te moeten instellen?

edit:

Ik heb een firefox plugin gevonden waarmee ik snel een proxy kan in en uitschakelen, namelijk QuickProxy. En daarmee is het enigzins opgelost :)

[ Voor 37% gewijzigd door daPet op 01-05-2008 13:47 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Pagina: 1