Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de installatie van de wat oudere Speedtouch 330 USB modem (i.c.m. KPN ADSL) op een nieuwe Vista computer (op de andere PC met XP doet hij het wel).

Nu klopt het dat de drivers die ik had niet Vista compatible waren, maar die zijn er wel, dus heb ik die eerst van het net geplukt. Een speciale driver ISO gebrand, dat werd aanbevolen in een ander topic hierover op GOT.

Drivers installeren lukt ook wel, maar als ik de modem moet inpluggen in de USB geeft Vista steeds aan "kan apparaat niet identificeren".

Mijn vraag is wat ik hier aan kan doen aangezien ik hierover vrij weinig kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:00
Even vanaf de andere kant gekeken, je hebt 2 computers dus, 1 met vista, en 1 met XP.

Is t niet handiger om gewoon voor 20-25 eur een ethernet modempje te kopen? Stabieler, sneller dan de 330 USB, geen geklooi met drivers, en beide pcs op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:49:
Even vanaf de andere kant gekeken, je hebt 2 computers dus, 1 met vista, en 1 met XP.

Is t niet handiger om gewoon voor 20-25 eur een ethernet modempje te kopen? Stabieler, sneller dan de 330 USB, geen geklooi met drivers, en beide pcs op internet.
Die andere gaat weg... desalniettemin wordt de modem binnenkort misschien wel geupdate, maar ik wil er nu nog even op internetten (wat mogelijk moet zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Je moet wel de nieuwste drivers hebben he ;)
Die kun je dus vinden op www.speedtouch.nl
Aan de andere kant, die blijken maar in 50% van de gevallen echt te werken.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Murcielago schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:47:
Je moet wel de nieuwste drivers hebben he ;)
Die kun je dus vinden op www.speedtouch.nl
Aan de andere kant, die blijken maar in 50% van de gevallen echt te werken.
Zoals je in mijn startpost kon lezen heb ik dat natuurlijk gedaan...