Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 19:38
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik van een originele Windows XP cd met SP1A, door middel van AutoStreamer (http://www.ubcd4win.com/downloads.htm onder Slipstreaming staat de link naar de download) SP2 in een ISO geslipstreamt. Mijn vraag is eigenlijk (weet ook niet of het in dit topic thuis hoort) hoe veilig is Autostreamer? Wordt er niet stiekem een backdoor bij in ge slipstreamt?

Waarom ik dit vraag? Nou a.d.h.v. dit topic op internet: http://webwereld.nl/ref/rss/50245 . ;)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen: zoek even van welke uitgever/website het programma komt :) Als de site pas een weekje bestaat zou ik gaan twijfelen, is het een website die al jaren bestaat zou ik me geen zorgen maken :)

En daarbij: ALLE programma's kunnen kwade code bevatten, niemand kan je garanderen dat iets 100% veilig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Het is uitgegeven door www.neowin.net geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Neowin is wel betrouwbaar, denk ik zo. Maar zoals Denniswerf al zegt, je weet het nooit 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Edit: vertrouw het toch maar, als iemand wil kijken, zie de start post. ;)

[ Voor 108% gewijzigd door Henkie-Jan op 16-03-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Is er ook iemand die de broncode kan doorspitten. Of hoe kan ik dat misschien zelf doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tenzij je de beschikking over de sourcecode hebt niet.
Dan zou je met een decompiler aan de gang moeten gaan, en dan zul je moeten kijken naar de licentievoorwaarden (of dat mag of niet).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1