Toon posts:

MSN-probleem (Fout 81000306)

Pagina: 1
Acties:
  • 489 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
ik heb een probleem met m'n msn.
Ik kan namelijk niet meer aanmelden (Fout 81000306), heb daarna alle opties van de msn-probleemoplosser geprobeerd maar deze lossen het probleem niet op.
Daarna met een andere account geprobeerd en daar lukt het wel gewoon mee.

Alvast bedankt

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:35

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Ik heb die error ook al de hele dag en dacht dat het aan mij lag :? Op een andere computer werkt het wel.

Ik heb al veel gezocht op google en alles geprobeerd wat er stond, maar het is niet op te lossen. Lijkt aan de service van MSN te liggen, ondanks dat de status pagina aangeeft dat alles prima draait, maar die statuspagina is onzin, die geeft het toch nooit aan als de servers offline zijn.
Werkt dus niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Avalaxy op 16-03-2008 14:32 ]

Verwijderd

Tijd / datum wel correct?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:35
Sja, helft van de mensen heeft problemen, andere helft niet. Ik zit nu namelijk ingelogd. Gewoon afwachten.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Verwijderd

Topicstarter
tijd en datum zijn correct, op andere pc geprobeerd en daar lukt het ook niet

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Er is geen enkele valide reden om 'Is MSN down?!!!111' topics op GoT te starten; het wordt dan ook niet gewaardeerd als je dat wel doet. Het probleem ligt bij Microsoft, en wij kunnen je daar niet mee helpen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.