Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik word bedreigd door iemand en ik wil zsm het nummer van die persoon blokkeren, dus zodat ik niet meer gebeld kan worden door die persoon, smsen maakt me niet zoveel uit (dat lees ik en verwijder k weer) maar ik wil niet gebeld kunnen worden door die persoon.

Ik heb een Sony Ericsson k750i

Is dat mogelijk? Met spoed aub.

Alvast bedankt.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Jup, bel even de helpdesk van je provider en dan is het allemaal zo geregeld :)

Maareh, als je bedreigd wordt, zou je dan niet eens aangifte gaan doen? (of heb je dit al gedaan)

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb ik niet gedaan, ik heb t-mobile (ik bedoel om een nummer te blokkeren op mijn gsm)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Deze pagina lijkt mij duidelijk:

https://www.t-mobile.nl/p...gesprekken_blokkeren.aspx

Je kunt dus eenmalig voor 15 euro een code aanvragen bij de klantenservice waarmee je nummers kunt (de)blokkeren op je telefoon.

[ Voor 30% gewijzigd door Zerora op 16-03-2008 13:20 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 13:15:
Nee heb ik niet gedaan, ik heb t-mobile (ik bedoel om een nummer te blokkeren op mijn gsm)
Als hij met zijn nummerherkenning aan belt, gewoon niet opnemen, anders even t-mobile bellen, de situatie uitleggen en het nummer word geblokeerd zodat hij je niet meer lastig kan vallen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik het niet blokkeer maar ff afwacht of er nog vaker gebeld gaat worden, ik neem nu idd niet op.

Bedankt voor de moeite, het kan misschien later wel van pas komen!
Pagina: 1