Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Taxi bedrijf

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede forum mensen,

Ik ben bevriend met een taxi centrale bij mij in de omgeving. Deze mensen schrijfen al hun ritten nog met de hand.

De dagen dat ik daar ben geweest merkte ik al dat ze vaak veel fouten maakte.

Nu kwam ik met een idee.

-Ritten planning dag van te voren maken
-1 centraal scherm in de katine waar iedereen kan zien met welke auto en welk persoon er moet rijden en waarheen en hoelaat.
-Nu dacht ik zelf aan een uitgebreide agenda, maar weet niet als dat geschikt is.
-Sharepoint zou dit wat kunnen zijn?

Graag zou ik willen weten wat we het beste kunnen doen om al die fouten en dat papier werk achter wegen te laten.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Waarom doe je zelf niet eerst je eigen huiswerk?

Verwijderd

Topicstarter
Dersan schreef op zondag 16 maart 2008 @ 13:14:
Waarom doe je zelf niet eerst je eigen huiswerk?
Dersan,

Ik zou echt niet weten waar ik moet beginnen? Vandaar dat ik op dit forum ben gekomen voor hulp.

Extra info, ze hebben daar een whs draaien voor backups van de 3 client pc's.
Hier komt straks nog een mailserver op. Nadat er iets van plan software draait.

Verwijderd

Alles via de computer is ook niet altijd foutloos...

Collega van me heeft een keer bijna zijn vliegtuig gemist omdat er op de taxicentrale een computerstoring was geweest.
Alle "losse" afspraken waren verdwenen, alleen van de terugkerende afspraken hadden ze een backup.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 13:27:
Alles via de computer is ook niet altijd foutloos...

Collega van me heeft een keer bijna zijn vliegtuig gemist omdat er op de taxicentrale een computerstoring was geweest.
Alle "losse" afspraken waren verdwenen, alleen van de terugkerende afspraken hadden ze een backup.
Dat klopt, het blijft software i.c.m hardware. Maar het is een stuk duidelijker voor iedereen. En gemakkelijker.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Graag zou ik willen weten wat we het beste kunnen doen om al die fouten en dat papier werk achter wegen te laten.
Bel wat consultancy bureaus c.q. software bedrijven en vraag een offerte aan?

Alsof wij zonder verder enige kennis van het bedrijf een uitgewerkt advies kunnen geven? Wou je een standaardprodukt kopen, zelf ontwikkelen, wat is het budget, hoe geavanceerd moet het zijn?

Begin eens met op google rittenplanner software in te tikken, orienteer je eens, en als je dan concretere discussiepunten hebt kun je een topic openen in het goede subforum met een goede titel, kortom, lees ook een s Registratievoorwaarden / korte FAQ.

[ Voor 17% gewijzigd door Lustucru op 16-03-2008 20:31 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.