Toetsenbord laptop vervangen

Pagina: 1
Acties:

• Jorijn
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2024
Hallo,

Ik ben al twee dagen driftig aan het googlen naar laptop onderdelen voor Packard Bell. Meeste websites hebben accu's, cd-drives, etc.

Probleem is dat ik dus een keyboard zoek. Heb één website gevonden die deze had, maar 43 pond voor een keyboard vind ik te duur. (Zeker toen ik 2 dagen geleden keek deze 10 pond was op de zelfde website)

Het gaat om de Packard Bell EasyNote MZ35-200. Heeft iemand nog enig idee waar ik een keyboard zou kunnen krijgen voor deze laptop? Ik voel er weinig voor om deze nou weer een maand weg te sturen naar Packard Bell.

Jorijn

PSN: Jorijnn

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:47

pistole

Frutter

probeer het gewoon eens bij PB? Ik ga ervan uit dat je garantie inmiddels is verlopen...

Ik frut, dus ik epibreer

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-02 11:23
PChub / Ebay?

zoiezo handig om uit te vinden op wat voor OEM fabrikant die PB gebaseerd is, grote kans dat t gewoon een relabelled OEM fabrikantje is. Dan kun je ook op die modellen zoeken en vergroot je de kans op een juist plankje

(Medion / Micromaxx / Advent zijn bijvoorbeeld exact dezelfde laoptps, alleen per land andere naam erop soms).

• boegie59
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-01 22:50
Heb je deraan gedacht dat een toetsenbord van een NEC laptop (is volgens mij hetzelfde als Packard Bell, bij mijn Easy One Silver toch) ook zou kunnen passen ? En die kan je volgens mij vinden bij www.zercom.nl
MVG boegie59

• Jorijn
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2024
pistole schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:22:
probeer het gewoon eens bij PB? Ik ga ervan uit dat je garantie inmiddels is verlopen...
Nee, ik heb nog een jaar garantie. Maar hun kennende zullen ze waarschijnlijk een smoes verzinnen dat het niet werken van de spatietoets door mijn eigen toedoen is. Wat natuurlijk ook wel zo is, maar normaal gebruiken moet kunnen.

Dus ik stuur de laptop op, ze houden zich niet aan de termijn van 10 werkdagen en ik ben de laptop 1 maand kwijt wat me al eerder overkomen is. Met nog het risico dat ik een factuur terug krijg omdat ik het zelf gesloopt heb, aldus hun.
DJSmiley schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:23:
PChub / Ebay?

zoiezo handig om uit te vinden op wat voor OEM fabrikant die PB gebaseerd is, grote kans dat t gewoon een relabelled OEM fabrikantje is. Dan kun je ook op die modellen zoeken en vergroot je de kans op een juist plankje

(Medion / Micromaxx / Advent zijn bijvoorbeeld exact dezelfde laoptps, alleen per land andere naam erop soms).
Ik heb even gekeken bij PChub, ze hebben wel keyboards voor de easynote. De maten lijken ook juist. Echter klopt de locatie van delete, page up etc. niet in vergelijking met het huidige toetsenbord dat er op zit. Niet dat dit verder uitmaakt maar samen met het feit dat de blauwe functie toetsen voor bijvoorbeeld wireless er ook niet op zitten maakt me toch huiverig.

Maar de afbeeldingen zijn uit 2004, dus dat zegt niks. Heb je zelf goede ervaring met PCHub?

[ Voor 16% gewijzigd door Jorijn op 16-03-2008 12:40 ]

PSN: Jorijnn