Toetenbord toetsen vallen uit

Pagina: 1
Acties:

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:11
Ik ben inmiddels ten einde raad. Ik heb een tijdje een Microsoft Comfort Curve 2000 toetsenbord gehad (bekabeld). Op een gegeven moment begonnen er toetsen tijdelijk uit te vallen (vooral de A,S en Z,X,C knoppen). Uiteraard even een driverupdate gedaan, maar dat bleek niet te helpen. In het uitvallen leek niet echt een patroon te zitten (soms werkte alles prima, om dan tijdens het typen ineens uit te vallen, om vervolgens uit het niets tien minuten later weer te werken). Driverupdate en hard rammen op de toetsen hielp niks. Daarom besloot ik de draadloze variant hiervan aan te schaffen. Een paar dagen ging het goed, maar vanmorgen ineens weer hetzelfde probleem!

Waar zou dit aan kunnen liggen? Systeem is AMD Athlon 64 3200+ met 2 gig geheugen, draaiend op Windows XP met alle updates.

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb exact hetzelfde toetsenbord en exact hetzelfde probleem :/ Hard rammen op de A toets bracht bij mij tijdelijk oplossing en toen is het een goede maand weggebleven. Dan kwam het weer terug en heb ik het toetsenbord opengemaakt helemaal uit elkaar gehaald. Nu werkt het weer maar ik heb ondertussen een nieuwe Comfort Curve 2000 dus ik weet niet of het een blijvende fix was :P

Wat me wel opviel is dat het toetsenbord hetzelfde probleem had op mijn vader zijn PC. Dus, ik had het probleem en om software uit te sluiten heb ik het aangesloten op een andere PC waar het toetsenbord dezelfde problemen had.

Ook had ik het zowel onder Vista als XP op twee verschillende computers. Misschien een productiefout?

• Frankster
Hmmm... Weinig hoopvol antwoord ;-) Ik vind het namelijk heerlijke toetsenborden om mee te werken (als ze werken...)

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 15:23
standaard vraag maar... hoe oud is je toetsenbord??

Ik heb hier zelf een G15 oud model :) Geloof dat ik deze al 3 jaar hebt :) 2e rivisie model eerste revisie liet de verf na een half jaar gamen los :+

FF ms support bellen uitleggen wat er aan de hand is. Denk niet dat ze moeilijk gaan doen. aangezien je mag verwachten dat een Keyboard wel langer dan 1 a 2 jaar mee mag gaan. (mits er geen cola overheen is gegaan ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Frankster
To_Tall schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:18:
standaard vraag maar... hoe oud is je toetsenbord??

Ik heb hier zelf een G15 oud model :) Geloof dat ik deze al 3 jaar hebt :) 2e rivisie model eerste revisie liet de verf na een half jaar gamen los :+

FF ms support bellen uitleggen wat er aan de hand is. Denk niet dat ze moeilijk gaan doen. aangezien je mag verwachten dat een Keyboard wel langer dan 1 a 2 jaar mee mag gaan. (mits er geen cola overheen is gegaan ;)
Bekabeld tobo: 6 maanden
Draadloze versie: 6 dagen

Probleem is alleen dat ik ze gratis van MS heb gehad (via een trainingssite voor Windows Mobile producten)

&Creative

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mijn toetsenbord heeft het net iets over de 2 jaar uitgehouden. Het zijn inderdaad fijne toetsenborden maar ik vind het gek dat jij exact hetzelfde probleem hebt, zelfs met dezelfde toetsen :P

• Frankster
Ik heb ook alweer een nieuwe bekabelde versie liggen. Ga ik van de week wel uitproberen...

&Creative

Pagina: 1