Mail issue telenet

Pagina: 1
Acties:

• stijnvdv
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 08:42
Hallo!

Na enkele maanden kom ik hier dus toch mijn beklag doen over telenet.

Situatieschets:
Omdat ik afgestudeerd ben en graag turbonet zou behouden hebben mijn ouders besloten dat ik zelf voor mijn internet moet gaan zorgen.
Mijn ouders zelf hebben voldoening met comfortnet.
Telenet kwam een extra lijn installeren + mijn accountje activeren.
Ikzelf gaf mijn email adres vrij op het oude account zodat ik het dan kon activeren op mijn nieuw account.
Daarachter schakelde ik turbonet om naar comfortnet en toen begon de miserie.

Wat is er foutgelopen:
telenet meldt: "tijdens de omschakeling is mijn emailaccount in de knoop geslagen."
En inderdaad: op het overzichtpagina van mijn telenet (onder het oude account) zie ik mijn emailadres nog staan.
maar ik kan dit niet meer beheren onder het oude account (en natuurlijk bij free aging is het ook weg)

Wat heb ik gedaan:
2 dosiers geopend
- 1 zodat "de achterliggende dienst van telenet" mijn emailadres overschakeld
- 2 omdat mijn lieve ouders nu extra moeten betalen voor een mailbox die al maanden niet wegkan. (comfortnet)

dit over een tijdspanne van 2 maand
10+ bellen naar telenet helpdesk, facturatie ... (sommigen kennen dit wel)

Wat is er gebeurt:
Over het eerste dossier:
Sommige helpdeskers gingen het nen keer oplossen.
Andere helpdeskers begrepen dan toch mijn probleem (sommigen deden dan ook uiterst hun best bij de achterliggende dienst om het in orde te krijgen)
Maar dan bleek dat de achterliggende dienst (bijna begon te wenen) en vertelt : we kennen dit probleem maar we kunnen het niet oplossen.

over het tweede dossier:
Dienst facturatie ging het direct oplossen (waarschijnlijk als het over betalingen gaat zal het uiteraard veel sneller gaan dacht ik)
En inderdaad 2 seconden later was onder het oude account mijn email adres nergens meer te bespeuren. Ook niet onder het overzichtpagina.
Ik kreeg het al in de mot: kzeg "straks gaat mijn account totaal niet meer" maar dat was gelukkig het geval niet.

Hoe is de situatie nu:
TRIESTIG !! Ik ben ten einde raad :(

- 1 Mijn account staat nogaltijd ergens bij mijn ouders te spoken
- 2 Er is nu weer een factuur met een paar euros extra toegekomen voor mijn oudjes met inderdaad 1 Extra mailbox !

En wat was echt de druppel??: Echt ongelooflijk:
Ik ontving vorige week onderstaande mail
Geachte,

Wij kunnen helaas uw e-mail adres ******@telenet.be niet overzetten
omdat dit nog in gebruik is op een andere account. Wij raden aan deze
eerst te verwijdern via http://mijn.telenet.be

Via deze site kan u ook zelf uw e-mail adres naar een andere login
overbrengen.

Met vriendelijke groeten,
Harald
Telenet Fairplay Administrator
Ik heb er een antwoordje op gestuurd maar helaas dan niets meer van gehoord.

Mijn vraag aan jullie:
Kan ik ooit nog mijn email adres overdragen?
Waarom hoor ik achter al die tijd niets meer van telenet over mijn openstaande dossiers?

Misschien een verbetering naar de klantendienst van telenet: inzage in openstaande dossiers !!! tis belachelijk dat we dat niet zien. (via mail of via hun site) ze hebben mogelijkheden genoeg.

MVG
Stijn

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Je zou eens kunnen proberen via tik ? www.tik.be , die doen opvolging van problematische dossiers met telenet ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• stijnvdv
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 08:42
thx ! heb het door ook gepost