[Office 2007] Overslaan van toetsaanslagen

Pagina: 1
Acties:

• Rogerrr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-01-2022
Ik heb sinds de installatie van Office 2007 last met het typen. Hij slaat te pas en te onpas letters over die ik wel degelijk heb aangeslagen. Het is niet zo dat mijn computer dan heel hard aan het denken is.
Waar kan dit aan liggen en hoe is het oplossen (zonder Office 2007 te verwijderen)? Alvast bedankt voor de reactie(s).

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Rogerrr schreef op zondag 16 maart 2008 @ 01:59:
Ik heb sinds de installatie van Office 2007 last met het typen. Hij slaat te pas en te onpas letters over die ik wel degelijk heb aangeslagen. Het is niet zo dat mijn computer dan heel hard aan het denken is.
Waar kan dit aan liggen en hoe is het oplossen (zonder Office 2007 te verwijderen)? Alvast bedankt voor de reactie(s).
Dan zul je moeten gaan testen, kijk of het ook gebeurd als je een Live CD gebruikt, of in veilige modus; dan kun je een hardware probleem uitsluiten. En ja, deinstalleren is ook een mogelijkheid die je zult moeten gaan testen als je echt zeker wilt weten of het door Office komt. Is het alleen in Office, of in alle programma's? Heeft Office een aantal hulpmiddelen (residente programma's) geinstalleerd die de oorzaak zijn?

Geef verder specs en testresultaten, je hebt nu eigenlijk niets getest en verwacht hulp van helderzienden ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Rogerrr schreef op zondag 16 maart 2008 @ 01:59:
Ik heb sinds de installatie van Office 2007 last met het typen.
Let er dan wel even op wáár je je topic neerzet, en geef voldoende informatie (De Windows versie waar je het onder gebruikt bijvoorbeeld is dan wel handig om te weten).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je hebt er niets aan maar goed: daar heb ik met Outlook 2003 + WinXP ook last van gehad: specifieke letters worden gewoon genegeerd, terwijl de rest vd letters gewoon werkt en typen buiten Office werkt ook gewoon goed (dus ik heb wel eens mailtjes afgemaakt door in kladblok verder te typen en te copypasten naar OL).
Pas na afsluiten en weer opstarten van Outlook kon ik bepaalde letters (altijd dezelfde, o.a. de 't' geloof ik) weer gebruiken. Wat het was heb ik nooit ontdekt, volledig willekeurig :X

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 16-03-2008 14:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)