Toon posts:

IP CHANGE

Pagina: 1
Acties:
  • 4.244 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey, heeft iemand misschien PLEASE een goed IP Change proggie voor me
of kan iemand me helpen met mn IP te veranderen, ik heb er echt alles voor over
alsjeblieft :)

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:46

Yor

Yor1313#2571

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 01:28:
Hey, heeft iemand misschien PLEASE een goed IP Change proggie voor me
of kan iemand me helpen met mn IP te veranderen, ik heb er echt alles voor over
alsjeblieft :)
Zoek eens op Google, of ben je bang dat het KLPD dan in je history de search values terug kan vinden?

http://yor.minitroopers.com

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom wil je je IP-adres veranderen? En wil je je externe IP veranderen, of wil je een proxy gebruiken? Geef aan wat je precies wil, en waarom. En wat heb je zelf al geprobeerd? :)

(tip: iets meer informatie en meer eigen inzet, het helpt echt ;) )

offtopic:
En wat zou alles zijn? Ben wel benieuwd hoe we dat gaan verdelen over alle helpende GoT-ers :P

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 16-03-2008 01:37 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:46
Je geeft wat weinig informatie.

Welk ip?
- Van je Windows-computer, vast ip-adres?
- Van je Windows-computer, via DHCP?
- Van je Linux-computer, vast ip-adres?
- Van je Linux-computer, via DHCP?
- Het ip-adres dat je van je internetprovider uitgedeeld hebt gekregen?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Topicstarter
Oke oke sorry,
Ik weet niet heel veel van Internet zaken af, maar enigste wat ik weet,
dat we in huis 2 computers gebruiken met internet beide in 1 MODEM, dus directe verbinding,
en het is met telefonie, van orange..
en ik wil heel graag mn IP veranderen :) en ik heb zelf een IP Changer gedownload maar ik snap er niks van :O

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 01:37:
Oke oke sorry,
Ik weet niet heel veel van Internet zaken af, maar enigste wat ik weet,
dat we in huis 2 computers gebruiken met internet beide in 1 MODEM, dus directe verbinding,
en het is met telefonie, van orange..
en ik wil heel graag mn IP veranderen :) en ik heb zelf een IP Changer gedownload maar ik snap er niks van :O
Je bedoelt dat je niet met beide computers tegelijk op internet kan, of dat je niet met beide computers tegelijk kunt gamen? Probeer wat duidelijker te zijn, wat is precies het probleem?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik kan met beide PC's prima interneten en gamen, alleen ik ben ergens gebanned :( dus dat is het probleem

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dat IP krijg je van je internet provider en kan je dus niet even veranderen. Dus helaas, die ban is blijkbaar effectiever dan je dacht.

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 13:08
intern ip of extern ip?
intern: maak je dhcp table leeg
extern: zet je modem router uit voor bep. tijd...als ze met dhcp werken...of neem een andere ISP :p

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-03 12:21
Tja, die ban hebben ze je waarschijnlijk niks voor niks gegeven. En je externe ip verander je ook niet zomaar even. Misschien kun je werken via een proxy, maar dat werkt ook niet altijd (meestal langere laadtijden, hogere ping enz)

Specs!

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke, maar kan écht NIEMAND me helpen om mijn IP te veranderen :(
want iedereen praat over die proxy DCHP enzo.. en vind ik ook heel aardig dat iedereen ze best op deze post doet :)
alleen ik snap eigenlijk niet helemaal wat jullie bedoelen,
maar ik weet wel zéker dat ik mn IP wel kan veranderen, ik bedoel er moet tog één maniertje zijn

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 01:42:
Nou ik kan met beide PC's prima interneten en gamen, alleen ik ben ergens gebanned :( dus dat is het probleem
Dan kun je beter eerst contact opnemen met degene die je gebanned heeft, excuses aanbieden en je aan de regels houden. Een proxy gebruiken is een tijdelijke oplossing, maar niet verstandig :) . Je provider zal je externe IP-adres in ieder geval niet veranderen om deze reden. Mocht je een dynamisch IP-adres krijgen van je provider, dan zou je kunnen kijken wat er gebeurt als je je modem 2 uur of 24 uur geen contact laat zoeken, maar zelfs dan is het niet zeker of je een ander IP-adres krijgt.

Anyway, het beste is gewoon je aan de regels te houden van de site of server waar je bent geweest, en geen sluipwegen te gaan zoeken :)
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 01:57:
Ja oke, maar kan écht NIEMAND me helpen om mijn IP te veranderen :(
want iedereen praat over die proxy DCHP enzo.. en vind ik ook heel aardig dat iedereen ze best op deze post doet :)
alleen ik snap eigenlijk niet helemaal wat jullie bedoelen,
maar ik weet wel zéker dat ik mn IP wel kan veranderen, ik bedoel er moet tog één maniertje zijn
Je hebt een aantal tips gehad, dan kun je nu zelf aan de slag om te gaan zoeken. Dit is geen helpdesk, jij zal het werk moeten doen.

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 16-03-2008 01:58 ]

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 22:48

ODF

Google is your friend: Anonymous Proxy

Maar als je ban hebt van een website heb je kans dat niet alleen je IP geblocked is maar ook je account op deze website. Je kunt beter proberen te communiceren met de adminstrators van deze website, vooral als je het gevoel hebt dat je ban onterecht is.

[ Voor 46% gewijzigd door ODF op 16-03-2008 02:05 ]

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 16 maart 2008 @ 01:57:
[...]

Dan kun je beter eerst contact opnemen met degene die je gebanned heeft, excuses aanbieden en je aan de regels houden. Een proxy gebruiken is een tijdelijke oplossing, maar niet verstandig :) . Je provider zal je externe IP-adres in ieder geval niet veranderen om deze reden. Mocht je een dynamisch IP-adres krijgen van je provider, dan zou je kunnen kijken wat er gebeurt als je je modem 2 uur of 24 uur geen contact laat zoeken, maar zelfs dan is het niet zeker of je een ander IP-adres krijgt.

Anyway, het beste is gewoon je aan de regels te houden van de site of server waar je bent geweest, en geen sluipwegen te gaan zoeken :)

[...]

Je hebt een aantal tips gehad, dan kun je nu zelf aan de slag om te gaan zoeken. Dit is geen helpdesk, jij zal het werk moeten doen.
ja dat snap ik best, en ik heb ook gemeld dat ik er ALLES voor wil doen, maar sommige dingen snap ik niet die zijn uitgelegd.. sorry,
en het is een 6maandenban van Clanbase, een regel om niet te spelen.
daarom wil ik hm graag veranderen.
want kijk het zit namelijk zo, ik ben niet echt gebanned van een site of server ofzo,
het is zo, als ik Wedstrijden ga spelen op clanbase, en ze zien dat ik een nieuw account heb aangemaakt, en het account IP komt overeen met het ander account IP van me,
dat is dan foute boel :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2008 02:07 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 02:04:
[...]
ja dat snap ik best, en ik heb ook gemeld dat ik er ALLES voor wil doen, maar sommige dingen snap ik niet die zijn uitgelegd.. sorry
Als je er alles voor wilt doen, waarom dan niet je inlezen en gaan zoeken op het forum en op Google? Zoek op wat een proxy is, en hoe je die gebruikt.
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 02:04:
[...]
en het is een 6maandenban van Clanbase, een regel om niet te spelen.
daarom wil ik hm graag veranderen
6 maanden ban? Dan moet je je toch aardig hebben misdragen. Zoals gezegd, neem contact op met ze, bied je excuses aan en hoop op clementie, en leer er van.

Misschien kun je trouwens beter ook dit stukje uit de GoT-FAQ nalezen: Beveiligingen omzeilen. Wat je wilt is vergelijkbaar met de beveiliging omzeilen van Clanbase :) .

[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 16-03-2008 02:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 16 maart 2008 @ 02:06:
[...]

Als je er alles voor wilt doen, waarom dan niet je inlezen en gaan zoeken op het forum en op Google? Zoek op wat een proxy is, en hoe je die gebruikt.

[...]

6 maanden ban? Dan moet je je toch aardig hebben misdragen. Zoals gezegd, neem contact op met ze, bied je excuses aan en hoop op clementie, en leer er van.
nee ik heb me helemaal niet misdragen,
het is zo, mijn broer heeft ook een CB Account (dus hetzelfde IP)
en hij heeft gecheat in een pub server
en daarom hebben ze BEIDE onze accounten gebanned, en dat is heel erg onterecht ja, alleen het had erger kunnen zijn, normale banns worden tot 120 maanden gedaan.
maar het punt is.. enigste wat ik wil is een nieuw CB account, en dat hun zien dat met het nieuwe account een ander IP is op ingelogd, als ik dat voor elkaar kan krijgen dan zit ik goed :)

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik vind het verhaal steeds ongeloofwaardiger worden.

Ben zelf admin van Tweakgaming en heb alle mogelijke slappe excuses al voorbij zien komen.

Tip:

Formateer de computer waar de cheats op staan, vroeg of laat detecteert VAC, Steambans of HLGuard de cheats en heb je weer een ban...

Stap daarna over op een andere internetprovider...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 02:10:
[...]
maar het punt is.. enigste wat ik wil is een nieuw CB account, en dat hun zien dat met het nieuwe account een ander IP is op ingelogd, als ik dat voor elkaar kan krijgen dan zit ik goed :)
Dan zul je elke keer een proxy moeten gebruiken, want je IP-adres blijft geblocked. Proxies werken meestal niet zo goed met games, ivm hoge ping. Mijn advies blijft accepteren en een andere server zoeken, of contact opnemen en de zaak uitleggen.

Verwijderd

Topicstarter
F4T4L_3RR0R schreef op zondag 16 maart 2008 @ 02:13:
Ik vind het verhaal steeds ongeloofwaardiger worden.

Ben zelf admin van Tweakgaming en heb alle mogelijke slappe excuses al voorbij zien komen.

Tip:

Formateer de computer waar de cheats op staan, vroeg of laat detecteert VAC, Steambans of HLGuard de cheats en heb je weer een ban...

Stap daarna over op een andere internetprovider...
nou word ik nu uitgemaakt voor een cheater ofzo?
nee prima als je het niet gelooft, maakt niks uit... alleen het is wel zo gebeurt, maar oke
ty voor je tip :/ en het heeft niks met CS te maken

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 16 maart 2008 @ 02:13:
[...]

Dan zul je elke keer een proxy moeten gebruiken, want je IP-adres blijft geblocked. Proxies werken meestal niet zo goed met games, ivm hoge ping. Mijn advies blijft accepteren en een andere server zoeken, of contact opnemen en de zaak uitleggen.
oh oke bedankt, maar kijk mijn IP is niet geblocked,
alleen ze hebbe een bann op me uitgevoerd, dat betekent dat ik niet gebanned ben van een site of server, betekent dat ik 6 maanden geen officeale matches mag spelen, en het punt is, ALS ze er achter komen dat ik met mijn huidige IP wél heb gespeeld, dan is het mis,

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 02:18:
[...]
oh oke bedankt, maar kijk mijn IP is niet geblocked,
alleen ze hebbe een bann op me uitgevoerd, dat betekent dat ik niet gebanned ben van een site of server, betekent dat ik 6 maanden geen officeale matches mag spelen, en het punt is, ALS ze er achter komen dat ik met mijn huidige IP wél heb gespeeld, dan is het mis,
Tja, je neemt zelf het risico. Ik zou zeggen: accepteer de ban, 6 maanden is best te doen. Wil je het toch gaan proberen, dan heb je nu genoeg tips om zelf aan de slag te gaan.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb idd zelf ook wat gegoogled, en begrijp ik het goed?>> is het dus als je een DHCP hebt dan verandert je IP regelmatig, en als je TCP/IP hebt dan is het een vast adres of?

Verwijderd

Schrijf je topictitels niet in CAPS LOCK!

Verder: ik geloof er geen snars van. Daarbij .. ga maar lekker via een proxy werken. Dan weet je zeker dat je ping zo hoog is dat je alle matches verliest. Een ban wordt niet voor niets gezet. Wil je er vanaf .. ga praten met de mensen die de ban hebben gezet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.