gambieter schreef op zondag 16 maart 2008 @ 01:57:
[...]
Dan kun je beter eerst contact opnemen met degene die je gebanned heeft, excuses aanbieden en je aan de regels houden. Een proxy gebruiken is een tijdelijke oplossing, maar niet verstandig

. Je provider zal je externe IP-adres in ieder geval niet veranderen om deze reden. Mocht je een dynamisch IP-adres krijgen van je provider, dan zou je kunnen kijken wat er gebeurt als je je modem 2 uur of 24 uur geen contact laat zoeken, maar zelfs dan is het niet zeker of je een ander IP-adres krijgt.
Anyway, het beste is gewoon je aan de regels te houden van de site of server waar je bent geweest, en geen sluipwegen te gaan zoeken
[...]
Je hebt een aantal tips gehad, dan kun je nu zelf aan de slag om te gaan zoeken. Dit is geen helpdesk, jij zal het werk moeten doen.
ja dat snap ik best, en ik heb ook gemeld dat ik er ALLES voor wil doen, maar sommige dingen snap ik niet die zijn uitgelegd.. sorry,
en het is een 6maandenban van Clanbase, een regel om niet te spelen.
daarom wil ik hm graag veranderen.
want kijk het zit namelijk zo, ik ben niet echt gebanned van een site of server ofzo,
het is zo, als ik Wedstrijden ga spelen op clanbase, en ze zien dat ik een nieuw account heb aangemaakt, en het account IP komt overeen met het ander account IP van me,
dat is dan foute boel
[
Voor 18% gewijzigd door
Verwijderd op 16-03-2008 02:07
]