Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de topic al zegt :P
Ik heb gisteren windows update gedraaid,zat niet zo gek veel in, maar na de reboot is de computer in eens half engels half nederlands :P

bijv: start menu>
-programs
-Mijn documenten :P
-shutdown
etc

zo is de media center interface nog gewoon NL alle opdrachten half nl/en: bijv: Do you wish to delete this file: ja/nee :P
Gekeken in windowsupdate.log de updates er weer afgegooit nog steeds een hoop engels :P
Alle status berichten (bijv bij opstarten) zijn gewoon NL, prompt in EN, en explorer (verkenner) in engels EN nederlands:
bovenaan: bestand, bewerken etc, in de taken: system tasks other places enz...

Rechtermuis is helemaal geweldig !! : open/explore, delen en beveiliging, format, copy , snelkoppeling maken, rename en eigenschappen (in een menu!!)
Opzich ziet het er wel humor uit, maar jah....

Enkele vraagjes:
Kan dit kwaad?
Is er een manier om dit goed te krijgen, zonder een format ?
Zullen opvolgende updates (bijv SP3) een probleem kunnen worden voor deze half EN/NL windows.

edit:
Ik zie nu nog meer leuke dingen in explorer bijv: bewerken: undo/knippen/kopiëren/paste/paste shortcut/select all/selectie omkeren
na het verwijderen van de laatst geinstalleerde updates is alles nog steeds het zelfde trouwens!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net de updates in het NL gedownload en geinstalleerd, geen verandering!

edit: sorry , dacht dat ik een edit deed! was niet te bedoeling om te pushe !

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2008 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06
Hier ook MCE05 maar geen problemen. NIet toevallig geprobeerd om een RC van SP3 te installeren o.i.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, gewoon de routine updates.. :P
via windowsupdate.com
na installatie vraagt ie om te herstarten, ik zeg ja en kom in een halve nl/en wereld terug :P
maar jij heb dus geen problemen verder?
mooi laat ik het voor wat het is.
pc word alleen gebruikt voor Media center opnemen tv en films afspelen enz!