Mijn schoonbroer moest vandaag een belangrijke wedstrijd spelen.
Een derby tussen de nummer 2 van de competitie (Zaamslag) en de nummer 1 (Terneuzense Boys).
Het verschil voor de wedstrijd was 4 punten.
De wedstrijd werd door Zaamslag gewonnen met 2-0.
Mijn schoonbroer is de nummer 14 van Zaamslag (spits).
Ik besloot om als ik er dan toch heen ging, ook mn camera maar eens mee te nemen.
Hieronder zie je een aantal plaatjes die ik tijdens de wedstrijd geschoten heb.
Ik heb er erg weinig postprocessing op uitgevoerd. Enkel wat croppen en een bij een aantal foto's die donker of licht uitgevallen waren de exposure wat aangepast.
Dit was de eerste keer dat ik foto's gemaakt heb tijdens een sport evenement. Tevens ook de eerste keer dat ik mijn 70-200 F4 L eens echt gebruikt heb.

onder het toeziend oog van de trainer van Terneuzen.

Mijn schoonbroer in actie.

Omhaal. Resulteerde helaas niet in een goal.

Ik denk dat ik met deze serie toch een aantal mooie actie momenten er uit heb kunnen halen.
De twee goals heb ik er niet bijgedaan. De eerste heb ik slecht op foto. Dit was overigens een eigen goal. De tweede goal heb ik wel, maar is niet echt een mooie foto.
Een derby tussen de nummer 2 van de competitie (Zaamslag) en de nummer 1 (Terneuzense Boys).
Het verschil voor de wedstrijd was 4 punten.
De wedstrijd werd door Zaamslag gewonnen met 2-0.
Mijn schoonbroer is de nummer 14 van Zaamslag (spits).
Ik besloot om als ik er dan toch heen ging, ook mn camera maar eens mee te nemen.
Hieronder zie je een aantal plaatjes die ik tijdens de wedstrijd geschoten heb.
Ik heb er erg weinig postprocessing op uitgevoerd. Enkel wat croppen en een bij een aantal foto's die donker of licht uitgevallen waren de exposure wat aangepast.
Dit was de eerste keer dat ik foto's gemaakt heb tijdens een sport evenement. Tevens ook de eerste keer dat ik mijn 70-200 F4 L eens echt gebruikt heb.

onder het toeziend oog van de trainer van Terneuzen.

Mijn schoonbroer in actie.

Omhaal. Resulteerde helaas niet in een goal.

Ik denk dat ik met deze serie toch een aantal mooie actie momenten er uit heb kunnen halen.
De twee goals heb ik er niet bijgedaan. De eerste heb ik slecht op foto. Dit was overigens een eigen goal. De tweede goal heb ik wel, maar is niet echt een mooie foto.